بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری بازی‌های یورو ۲۰۱۶

یورو ۲۰۱۶ یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیاست و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد که از دیشب آغاز شد. اما فارغ از اینکه طرفدار چه تیمی باشید، داشتن اطلاعات درست و به موقع شرط لذت‌بردن از این رویداد ورزشی و هر رویداد ورزشی دیگر است.

بیشتر طرفداران فوتبال، بازیهای این تورنمنت را از طریق تلویزیون دنبال می‌کنند. اما اگر بیش از حد به فوتبال علاقه‌مندید و یا به دلایل خاص امکان پیگیری این رویداد ورزشی را از این دو طریق ندارید، اپلیکیشن‌های فوتبالی و ورزشی انتخاب مناسبی برای شما هستند. در زیر چند اپلیکیشن معرفی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند از این تورنمنت بیشترین لذت را ببرید.

UEFA-Euro-2016

UEFA Euro 2016

اندروید – iOS  

این اپلیکیشن، نرم‌افزار رسمی یوفاست و منبع رسمی برای دسترسی به تمام اطلاعات مرتبط با یورو ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. پس از نصب، برای ورود اپلیکیشن از شما می‌خواهد که تیمی را که به آن علاقه دارید، انتخاب کنید. سپس برای تیم مورد نظر اختصاصی می‌شود و اخبار شخصی‌شده را دریافت می‌کنید. نگران نباشید، شما کماکان می‌توانید از اخبار تیم‌های دیگر نیز مطلع باشید. زمانی که تیم محبوب شما در حال بازی است، این اپلیکیشن اطلاعات مرتبط با بازی، ویدئوها و آمار را به شما نشان می‌دهد. همچنین از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بلیط بازی‌ها را خریداری کنید، البته اگر صندلی باقی مانده باشد!

UEFA-Euro-2016-Fan-Guide

UEFA Euro 2016 Fan Guide

اندروید – iOS

آیا شما هم از طرفداران سرسخت فوتبال هستید که یک ماه کار و زندگی را ول کرده و می‌خواهید برای دیدن مسابقات به فرانسه بروید؟ خب اگر چنین شخصی هستید، این اپلیکیشن برای شما بسیار مناسب است. این اپلیکیشن رسمی یوفا برای طرفداران مسابقات است که می‌خواهند به فرانسه بروند. این اپلیکیشن، اطلاعاتی درباه مکان مسابقات، گزینه‌های موجود برای حمل و نقل و مکان خرید بلیط‌هاست. بعلاوه، این اپلییکشن دارای اطلاعات درباره شهرهای فرانسه نیز است. به هر حال، فرانسه کشور زیبایی است و ارزش دیدن دارد، حتی اگر این دیدار در حین یورو ۲۰۱۶ باشد!

LiveScore-EURO-2016

LiveScore EURO 2016

اندروید – iOS

اگر شما از طرفداران سرسخت فوتبال هستید (اگر نبودید، این پست را نمی‌خواندید!)، این احتمال وجود دارد که دوست داشته باشید آمار دقیق و در لحظه داشته باشید. اپلیکیشن LiveScore، تمام آمار مربوط به بازی‌های در حال انجام را به شما نشان می‌دهد. اگر اپلیکیشن رسمی یوفا را دوست ندارید، این اپلیکیشن بهترین انتخاب شماست.

BBC-Sport

BBC Sport

اندروید – iOS

این اپلیکیشن بازی‌ها را به طور زنده پخش می‌کند. علاوه بر پخش زنده، می‌توانید تمام اطلاعات بازی‌ها را ببینید. پس اگر به وای‌فای مجانی دسترسی دارید یا هزینه اینترنت چندان برای‌تان مهم نیست، این اپلیکیشن انتخاب مناسبی برای شماست!

theScore

theScore

اندروید – iOS

theScore یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب برای به‌دست آوردن اطلاعات شخصی‌سازی شده است. البته اطلاعات در لحظه را نیز می‌توانید به صورت چارت‌هایی زیبا دریافت کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن، امکان دنبال کردن اطلاعات جزئی یا کلی است. به عنوان مثال، می‌توانید تعداد گل‌های رونالدو یا وضعیت کلی تیم بلژیک را دنبال کنید.

Euro-2016

Euro 2016

اندروید

این اپلیکیشن همان اطلاعات برنامه رسمی یورو را به شما می‌دهد. اطلاعات دقیق و در لحظه همراه با رابط کاربری عالی، این اپلیکیشن را به انتخابی مناسب برای طرفداران فوتبال تبدیل کرده است. متاسفانه، این اپلیکیشن نسخه آی‌فون ندارد.

Score-Hero

Score! Hero

اندروید – iOS 

حالا زمان ریلکس و استراحت است. هر وقت از آمار و ارقام خسته شدید و نیاز به تجدید انرژی دارید، می‌توانید از این بازی استفاده کنید. چند مرحله اول این بازی آسان است، اما وقتی بالاتر می‌روید، مراحل بازی چنان سخت می‌شود که خطر شکستن گوشی توسط شما وجود دارد! پس در انجام این بازی دقت لازم را به خرج دهید.

2 در مورد “بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری بازی‌های یورو ۲۰۱۶”

  1. حتما باید یکی از اینارو دانلود کنم تا نتایج رو راحت تر ببینم
    درگذشته که از سایت میدیدیم
    خوبه که برنامش هم اومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH