وفاداری سونی به سنت‌های دیرینه!

th

همه می‌دانیم پس از جدایی سونی و اریکسون از یکدیگر، سونی این رفیق دیرینه، برخلاف گذشته از تنوع طلبی دست برداشته و رویه‌ای همانند اچ تی‌سی برای آینده خویش در پیش گرفته است. شاید همین اتفاق یکی از عامل‌هایی باشد که سونی آن قدر که باید و شاید، نتوانست در صدر اخبار رسانه‌ها و کانون توجه همگان قرار گیرد! سونی و اریکسون، قبل از جدایی از یکدیگر به تولید محصولات متنوع و متفاوت روی آورده تا بتوانند تمام نیاز اقشار مختلف جامعه را رفع نموده و همگان را به سوی محصولات خویش جذب سازند. مدل‌هایی همانند: سری CyberShot، واکمن و بسیاری دیگر را می‌توان جزو محصولات موفق گذشته سونی اریکسون دانست و ذکر نمود. اگرچه سونی، دگر بار قصد نداشت تا همانند گذشته این تنوع طلبی را پیش گیرد، پس روی به تولید محصولاتی همانند اکسپریا زد، سولا، پی و … آورد تا تمام نیازها را تا حدودی فقط با یک اسمارت فون، رفع و رجوع سازد، گرچه نتوانست به طور کامل موفق گردد! حال به نظر می‌رسد که مسئولان سونی بار دگر قصد به اتخاذ سیاست‌های قدیمی و گذشته خود داشته و می‌خواهند 3 اسمارت فون که از قوانین سونی اریکسون (خدا بیامرز!)، پیروی می‌کنند را به بازار عرضه نمایند. براساس این شایعات، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، سه محصول اکسپریایی دیگر را عرضه نماید که هر کدام یک برتری را بر سایر محصولات رقبا، با خود به همراه دارند. یکی از این سه محصول قصد دارد مدل CyberShot و اکسپریایی باشد و یک صفحه نمایش 5 اینچی را با خود یدک بکشد. همچنین قرار است به دوربین بسیار قدرتمندی تجهیز گردد تا رقبای قدرتمندی چون: سری PureView نوکیا را مغلوب خویش سازد. پس لنز بسیار خوبی را همانند لنز کارل زایس در خود جای داده است. دومین پسر رویایی قصد دارد به یک عضو جدید از خانواده واکمن تبدیل گردد که  یک صفحه نمایش 5 اینچی، تراشه یکپارچه آمپلی فایر، ویژگی‌های برتر و مثبت سری قبل واکمن و مشخصات سخت افزاری قدرتمند را جزو مخشصات بسیار قدرتمند آن عنوان کرد و حال باید دید که تا چه حد می‌تواند بر رویاهای سونی جامه عمل پوشانده و سونی را به پله‌های موفقیت نزدیک‌تر سازد! و بالاخره سومین پسر اکسپریایی سونی، قصد دارد فقط به مبارزه سری آی‌فون اپل بپردازد و نسبت به پسران مغرور و پلاستیکی کهکشانی سری جی ال‌جی و پسران تایوانی و خوش اندام اچ تی سی بی اعتنایی نماید و آن‌ها را به دست 5 برادر تازه متولد شده خود بسپارد. این رقیب قدرتمند و اکسپریایی آی‌فون اپل، کمی کوچک‌تر است ولی دوربین سری اکسپریا CyberShot را بر خود متصل نموده تا کمی ماجرا را برای شاهزدگان بی خیال اپل دشوارتر سازد. به نظر شما از بین این شش برادر اکسپریایی کدامیک یک می‌توانند بازوبند کاپیتانی تیم سونی را در مبارزه خویش، با سامسونگ کره‌ای، اچ تی سی، اپل و… بر بازوی خود قرار دهد تا کاروان سونی را در این مبارزات دشوار و نفس‌گیر، هدایت نماید؟!

5 در مورد “وفاداری سونی به سنت‌های دیرینه!”

  1. بھ نظرم سونی تاسال 2015شاید زود تر صدر نشین تولید اسمارت فون ھا بشھ عاشقتم سونی،خدا حافظ ایفون و کھکشان پلاستیکی و وان ھا و ھواوی ھا و جی ھای ال جی
    سونی با سری جدید شاھکار میکنھ

  2. جناب جهانی مقاله بسیار عالی بود,حقیقتش منم برای سری والکمن سونی دلم تنگ شده بود.اگه واکمن سونی واقعت داشته باشه واقعا عالیه,یه اسمارت فون واکمن با تراشه امپلی فایر!!! واقعا بی نظیره…فقط امیدوارم اسمی نباشه و کیفیت واکمنش در حد واکمن سونی باشه!
    منم قصد تعویض گوشیم داشتم خوب شد این مقاله رو دیدم و فعلا دست نگه میدارم تا بعد ببنیم سونی چه میکنه…
    متشکر

  3. خیلی پایان بود که منتظر همچین خبری بودم واقعا دلم برا یه واکمن واقعی تنگ شده بود. اگه فقط سه ماه زودتر میومد دیگه ایکسپریا تی نمی خریدم یا خودم عهد کردم تا 2015 دیگه گوشی عوض نکنم اون موقعه اگه یه واکمن درخور باشه حتما میخرم. ایول سونی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH