سامسونگ تولید گلکسی نوت ۷ را از ۱۲ تیر شروع می‌کند

در حالی‌که مشخص نیست اسم گوشی نوت بعدی، گلکسی نوت ۶ یا ۷ است، اما تقریبا می‌توان مطمئن بود که این گوشی در آگوست (مرداد) رونمایی می‌شود. در حقیقت بر اساس اخباری که منتشر شده است، سامسونگ تاریخ ۱۲ مرداد را برای رونمایی از پرچم‌دار جدید خود تعیین کرده است.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ امیدهای زیادی به گلکسی نوت ۷ بسته است، چون یک وب‌سایت کره‌ای گزارش داده که از ماه آینده، تولید گلکسی نوت ۷ را آغاز می‌کند و برای سفارش اولیه، ۵ میلیون واحد سفارش داده است: ۲.۵ میلیون برای ماه جولای و ۲.۵ میلیون برای آگوست. فروش گلکسی نوت ۵ در سه ماه به ۵ میلیون دستگاه رسید و این نشان می‌دهد که سامسونگ امید بیشتری به گلکسی نوت جدید دارد.

بر اساس اخبار، نسخه جدید نوت، اولین گوشی از این سری است که ضد آب و ضد گرد و غبار است. انتظار می‌رود که این گوشی، دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی Quad HD Super AMOLED و چیپست اسنپدراگون ۸۲۳ باشد. ویژگی‌های احتمالی دیگر عبارتند از: اسکنر عنبیه، رم ۶ گیگابایتی، پورت USB Type-C و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری. این اسمارت‌فون در ابتدا، اندروید مارشملو خواهد داشت و احتمالا به محض رونمایی از اندروید N، آپدیت آن برای گوشی عرضه شود.

اما شاید مهمترین و جنجالی‌ترین تغییرات گلکسی نوت ۷، استفاده از نمایشگر خمیده دو لبه است. همچنین شنیده شده که دلیل استفاده از این نمایشگر، طراحی جدید گلکسی نوت است که به‌شدت بهبود یافته است. یکی از تحلیلگران صنعت می‌گوید: «نقاط قوت نمایشگرهای خمیده دو لبه باعث می‌شود که بتوان طراحی جدید را اجرا کند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد طراحی اسمارت‌فون‌ را به طور کلی تغییر دهد.»

سامسونگ به دلیل معرفی پرچمدارانش، عملکرد خوبی در نیمه اول سال داشته است. به همین دلیل، صنایع منتظر معرفی اسمارت‌فون جدید و اپلیکیشن‌هایش هستند. برخی از پیش‌بینی‌ها خبر از ظهور نمایشگرهای OLED لایه‌ای به عنوان بازیگری عمده پس از معرفی گلکسی نوت جدید دارند.

3 در مورد “سامسونگ تولید گلکسی نوت ۷ را از ۱۲ تیر شروع می‌کند”

  1. اپل ایفون ۷ هنوز معرفی نشده ، که بسیاری از مشخصاتش به بیرون درز کردن حالا این اسمش هم معلوم نیس !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH