قابلیت Dark Mode در کدهای iOS 10 دیده شد

یکی از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رفت به همراه iOS 10 معرفی شود، قابلیت Dark Mode بود. در هر صورت، WWDC 2016 برگزار شد و در خلال آن، هیچگونه خبری از این موضوع نبود. بعد از گشت‌و‌گذار در نسخه بتای iOS 10، به این موضوع پی بردیم که اپل در این زمینه، از خود غفلت نشان داده است.

اما یکی از اعضای فعال در زمینه جیلبریک با نام Andy Wiik در توییتر خود عکس‌هایی را منتشر کرد که نرم‌افزار Messages سیستم عامل را در ظاهری تیره نمایش می‌دهد. بعد از بررسی نسخه بتا، اندی توانست تا در شبیه‌ساز سیستم عامل، نرم‌افزار Messages سیستم عامل آی‌اواس را با قابلیت Dark Mode همراه ساخته و آن را مجبور به اجرای این حالت نماید.

او در حالی که در کدهای iOS 10 در حال کشف ویژگی‌های جدید بود، به مرجعی با عنوان CKUIThemeDark در قسمت ChatKit برخورد کرد. به این ترتیب، اندی توییت جدیدی را نوشت که با استفاده از ChatKit توانست CKUIThemeDark را در محیط سیستم عامل اجرا نماید. سپس این ویژگی را در شبیه ساز اجرا نمود.

در حال حاضر، این امکان تنها در نرم‌افزار Messages بررسی شده است. ظاهرا اپل این قابلیت را در سیستم عامل iOS 10 قرار داده یا در حال کار بر روی آن است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، در پاییز امسال، شاهد ورود این قابلیت به iOS 10 با رونمایی از آیفون ۷ خواهیم بود.

3 در مورد “قابلیت Dark Mode در کدهای iOS 10 دیده شد”

  1. قابلیت خوبیه اما واقعا هنوز چیزی مشخص نیس. این خبر خیلی موثق نیس چون کدهای ios که به صورت عمومی منتشر نمیشه

  2. اره اقای ده نبی
    قبلا هم گفته بودید نسخه بتاش بود اون و به زودی تم مشکی رو معرفی میکنه
    پیش بینیتون درست بود ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH