اطلاعاتی تازه در رابطه با اپل آیفون ۸

زمانی که صحبت از آیفون می‌شود، ناخودآگاه فکر ما سمت آیفون ۷ و ۷ پلاس می‌رود که قرار است در فصل پاییز معرفی شوند. شایعات زیادی پیرامون این دو تلفن هوشمند در رسانه‌ها و دنیای تکنولوژی مطرح شده است. طبق این حرف و حدیث‌ها، ظاهرا قرار است تا تغییرات کوچکی در طراحی آنها صورت گرفته و در کنار آن، دوربین‌های پشت دستگاه و پردازنده قوی‌تر شده و امکان اتصال کیبورد به نسخه پلاس نیز افزوده گردد. حتی برخی شایعات نیز حاکی از آن است که نسخه بزرگتر این محصول، یعنی آیفون ۷ پلاس، از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود. اما اطلاعات جدیدی از شرکت فاکس‌کان که تأمین کننده قطعات محصولات اپل است، به گوشی می‌رسد. بر اساس گزارشات جدید این شرکت چینی، کلیه این شایعاتی که تا به حال نقل شده است، ظاهرا حقیقت نخواهد داشت و شک و شبهاتی را در این مورد به وجود آورده است.

اهالی کوپرتینو بعد از چندین سال فروش آیفون، در سه ماهه اول امسال با کاهش فروش این محصول روبه‌رو شدند و این موضوع، آنها را نگران کرده و به فکر فرو برده است. به همین دلیل و در کنفرانس WWDC 2016، شاهد تغییراتی در پلتفرم‌های مختلف اپل بودیم و از مهم‌ترین آنها می‌توان به ورود سیری و سرویس اپل‌پی به سیستم عامل مک اشاره کرد و از طرف دیگر نیز قابلیت‌های جدیدی به iOS 10 اضافه شد. تحلیلگران مختلف بر این باورند که آیفون در سال ۲۰۱۷، با جهشی خیره‌کننده روبه‌رو خواهد شد و آمار فروش خود را مجددا به سمت صعود پیش خواهد برد.

بر اساس گزارش تحلیلگری با نام Kulbinder Garcha، آیفون ۸ با ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش تمام شیشه‌ای و OLED، موتور Taptic Engine پیشرفته‌تر، دوربین بهبود یافته، شارژ بی‌سیم و بدون دکمه هوم عرضه خواهد شد. این ویژگی‌ها در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ در آیفون قرار گرفت و امکان دارد که تمامی این خصوصیات، در آیفونی با نام iPhone 8 Pro معرفی شوند.

اگر تمامی این اتفاقات با موفقیت رخ داده و اپل مانند دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس با مشکل مواجه نشود، می‌توانیم یک محصول کامل و تمام عیار را شاهد باشیم که می‌تواند رکورد فروش خوبی از خود بر جای گذاشته و آمار فروش این محصول را مجددا افزایش دهد. اگر چه بیشتر از یک سال تا معرفی این محصول باقی مانده است، به این دلیل، باید منتظر رونمایی از آیفون ۷ و ۷ پلاس باشیم تا ببینیم که این دو محصول، چه ویژگی‌هایی را به همراه خواهند داشت.

2 در مورد “اطلاعاتی تازه در رابطه با اپل آیفون ۸”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH