تغییرات گسترده برای واتس‌اپ در راه است

واتس‌اپ در کشورهای غربی، محبوب‌ترین پیام‌رسان به حساب می‌آید. این در حالی است که در کشور عزیزمان، ایران، موضوع به این حالت نیست و مسنجر تلگرام از محبوبیت بیشتری برخوردار است. امروز طبق گزارش‌هایی که از کشور آلمان به گوش می‌رسد، ظاهرا قرار است تا قابلیت‌های جدیدی به مسنجر واتس‌اپ اضافه شود. طبق اسکرین‌شات‌هایی که از نسخه ۲.۱۶.۷.۲۵۷ نرم‌افزار واتس‌اپ منتشر شده است، قابلیت به اشتراک‌گذاری موزیک به این اپلیکیشن پای خواهد گذاشت. موزیک‌هایی که در حافظه دستگاه و یا سرویس اپل موزیک شما قرار دارند، به راحتی قابلیت به اشتراک‌گذاری را دارا هستند. البته هر دو شخص ارسال و دریافت‌کننده باید اشتراک اپل موزیک را دارا باشند تا بتوانند از این امکان استفاده کنند. یک پخش‌کننده موزیک داخلی نیز برای نرم‌افزار واتس‌اپ تعبیه شده است که برای پخش موزیک‌های دریافتی، نیازی به خارج شدن از اپلیکیشن نباشد.

با استفاده از قابلیت گروه‌های عمومی در نرم‌افزار واتس‌اپ، هر شخصی که به لینک گروه دسترسی داشته باشد، می‌تواند اقدام به ارسال پست نماید و این موضوع تا زمانی صادق است که مدیر گروه، لینک را از قسمت پروفایل گروه حذف نکند. قابلیت Mention نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا افرادی که در لیست آنها وجود دارند را در چت‌های خود وارد کنند.

این قابلیت‌ها در حال حاضر روی ورژن بتا نرم‌افزار واتس‌اپ وجود دارند و شما کاربران محترم باید منتظر عرضه نسخه عمومی اپلیکیشن و به‌روزرسانی آن از طریق فروشگاه نرم‌افزاری سیستم عامل دیوایس خود باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH