به‌روز رسانی مارشملو برای گلکسی Tab S2 در آمریکا فراهم شد

به‌روز رسانی به اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برای تبلت‌های برتر سامسونگ از سال گذشته باعث شد که مراکز فروشنده در آمریکا به آن مجهز شوند. توزیع برای Tab S2 گلکسی ۹.۷ اینچی در ماه آوریل و در آلمان در حالی آغاز شده است که به‌روز رسانی برای Tab S2 گلکسی ۸ اینچی خارج از انگلستان در ماه می شروع شد.

در این میان اپراتور Verizon نسخه حامل مختص Tab S2 خود را به‌روز کرد؛ و حالا بیش از هرچیز، زمان دریافت مارشملو در آمریکاست. به هر حال این اتفاق بر اساس نیاز شما رخ داده است.

به‌روز رسانی مارشملو برای گلکسی Tab S2 در آمریکا فراهم شد.
به‌روز رسانی مارشملو برای گلکسی Tab S2 در آمریکا فراهم شد

هنگامی که شما اطلاع رسانی جهت آپدیت را دریافت می‌کنید، به دانلود یک فایل ۱ گیگابایتی نیاز خواهید داشت؛ و پس از تایید، نرم‌افزار های جدید شما در سیستم عامل، نسخه XXU2CPD9 خواهد بود. اگر نمی‌خواهید منتظر اطلاع رسانی باشید؛ می‌توانید با رفتن به Settings>About device>Software update به‌روز رسانی دستگاه خود را بررسی کنید.

در نسخه جدید، آن چیزهایی که در مارشملو تغییر می‌کنند، مانند: چرت زدن یا Doze، برنامه آماده به کار یا App Standby و… را به همراه دارد. شما همچنین باید انتظار پیدا کردن چیزهای جدید در برنامه های خود سامسونگ، از جمله گزینه اضافه کردن عکس در یادداشت را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH