با ایسوس Padfone Infinity بیشتر آشنا شوید!

padfone-infinity

شرکت ایسوس در نمایشگاه موبایل بارسلونا (MWC) امسال محصول جدید خود را با نام Padfone Infinity معرفی کرد.
این محصول در اصل یک تلفن هوشمند LTE با طراحی سیلک متالیک و یک صفحه نمایش 5 اینچی Full HD است که با نصب روی Station به یک تبلت 10.1 اینچی تبدیل می‌شود.
بر‌اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ایسوس، این دستگاه جدید مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 4.2 است که این موضوع با وجود پردازنده چهار هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی قدرتمند Qualcomm Snapdragon 600، علاوه بر افزایش کارایی این دستگاه باعث افزایش عمر باتری تا 19 ساعت در حالت 3G می‌شود.
صفحه‌ نمایش 5 اینچی این محصول قابلیت پشتیبانی از دقت 1080×1920 پیکسل را دارد و میزان تراکم پیکسلی آن طبق اطلاعات 441 پیکسل در اینچ است که این موضوع باعث می‌شود تصاویر و متون با بالاترین کیفیت ممکن نمایش داده شوند. علاوه بر این وجود 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات ضروری، این امکان را به کاربر می‌دهد تا تصاویر، ویدیو‌ها و موسیقی‌های دلخواه خود را هر جا با خود به همراه داشته باشد.
اما این تمام ماجرا نیست، پشتیبانی از سیستم مخابراتی LTE با سرعت 100 مگابیت در ثانیه و +DC-HSPA با سرعت 42 مگابیت در ثانیه امکان جست و جوی سریع و بدون وقفه را در اینترنت به شما می‌دهد.
ایسوس برای تکمیل امکانات این محصول تازه وارد از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی بلادرنگ و بدون مشکل تاخیر سرعت شاتر استفاده کرده است. با وجود سنسور به نسبت بزرگ تعبیه شده در این دستگاه می‌توان در نور کم هم به راحتی عکاسی کرد. علاوه بر این امکان فیلم‌برداری با کیفیت Full HD با استفاده از Padfone Infinity وجود دارد که در این حالت می‌توان تصاویر ویدیوی ضبط شده را با استفاده از Micro USB موجود روی دستگاه به تلویزیون انتقال داد.

13 در مورد “با ایسوس Padfone Infinity بیشتر آشنا شوید!”

  1. سلام بچه ها گوشی خوبیه فقط تنها موردش اینه که رنگ دور گوشی زود میره به نوعی سیاه میشه که خودش باعث دلزدگی میشه اینهمه پول بدی بعد بشینی دق بخوری

  2. جناب دانیال حرفتون صحیح هست این مورد رو میشه یک نقطه ضعف در نظر گرفت اما اگر و احتمالا اتفاقی که شما فرمودین رخ بده خدمات پس از فروش هم وجود داره .. نداره !؟ به نظرم نسبت به مشخصات و قیمت تمام شده ارزشش رو داره. ( البته تو ایران ما کمی بیش از حد گران هست اما خب به این گرانی شامل حال همه محصولاته)

  3. این ایده یه مشکلی داره ! مثلا اگر گوشیتون خراب شه ! شما دیگه یه صفحه نمایش همیشه خاموش دارین ! یعنی اگر مثلا 3 میلیون پول بدین بابتش ! 3 میلیون شما به یک باره از بین میره ! ولی اگر گوشی جدا و تبلت جدا باشه ، در صورت خرابی ضرر کمتری بهتون وارد میشه

  4. قیمت بالا ، فکر نمیکنم ! شما دو دستگاه جدا از هم دارید … گوشی در این سطح کمتر از 1.5 میلیون پیدا نمیکنید و تبلتی با چنین مشخصاتی بالای 2.5 میلیون قیمت میخوره ( برندهای که در حال حاظر در سطح نام ایسوس باشند) اگر بخواهیم جدا از هم گوشی و تبلت رو داشته باشیم حدود 4 میلیون هزینه باید کنیم در صورتی که با چنین طرح خلاقانه ی هزینه به کمتر از نصف قیمت تنزل پیدا کرده .

    1. حرفتون کاملا درسته دوست عزیز اما قیمت اعلام شده این محصول حدود 1000 یورو هست که معادل تقریبا 5 میلیون تومن میشه…یکم قیمت بالایی واسه این محصول.تازه اگه شانس بیاریم یورو از 5000 تومن بالاتر نره!!!

  5. ایده خوبیه ولی هنوز جایه زیادی برای پیشرفت داره برای مثال کیفیت پایین داک تبلت که با وجود پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۲۰ که فول اچ دی ساپورت میکنه واقعا نا امید کنندست ولی چیزه جدیدی نمیگه. با خالی شدن فضای داخلی داک تبلت همچنان وزنش بالاست و کلفته! ایسوس میتونست از این فضا برای افزایش ظرفیت باتری استفاده کنه وه یه باتری بالای ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روش بذار مثل اپل ولی خیلی کم کاری کرده! اگه اینا رو اضافه میکرد شاید دلیل قانع کننده ای میشد برای قیمت بالای این دستگاه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH