مشخصات لو رفته گلکسی مگا 6.3!

Samsung_Galaxy_Note_2_review_05-580-75اگر پیگیر اخبار قبلی بوده باشید، حتما با نام گلکسی مگا آشنایی دارید! به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای تجدید میعاد خود با میان قیمتی دوستان، دو مدل فبلت میان قیمتی با نام گلکسی مگا را طراحی و روانه بازار نماید! به تازگی سایت خبری سم-موبایل، که همه معرف حضورش هستید تایید کرده است که گلکسی مگا 6.3 قرار است با یک صفحه نمایش اچ دی 6.3 اینچی همراه گردد و سامسونگ برای افزایش شانس فروش آن در برابر پسران نینجایی سونی، میان قیمتی‌های ال جی و فرزندان دیزایری اچ تی سی، گلکسی مگای 6.3 خویش را به یک پردازنده دو هسته‌ای با توان کاری 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته مجهز نموده است که احتمال می‌رود چیپ آن را سری 400 اسنپ دراگون با دو هسته کریت 300 تشکیل داده باشند. همچنین رم 1.5 گیگابایتی در بدن این مگا کهکشان جای خوش نموده تا مصمم بودن خویش را برای پیروزی در برابر رقبای میان قیمتی نشان دهد. گلکسی مگا 6.3، یک دوربین 8 مگاپیکسلی را با فلاش LED بر دوش می‌کشد و یک دوربین 2 مگاپیسکلی را نیز به عنوان دوربین مکالمه تصویری یا دوربین دوم برگزیده است تا خود را به تمامی صفات نیکو آراسته سازد! این پسر دوست داشتنی کره‌ای سامسونگ، یک باتری 3200 میلی آمپری را نیز یدک می‌کشد و  قرار است در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار گردد.

5 در مورد “مشخصات لو رفته گلکسی مگا 6.3!”

  1. سارا صریحی

    اونوقت حتما با این همه قابلیت میان قیمت خواهد بود! اونم تو ایران. گوشی هیچی کدوم از این چیزا رو نداره باید 750 ت بابتش پول بدی.حالا فکر کنید این مدل با این ویژگی ها چند درمیاد!!!!!!!!

    1. محمد جهانی

      والا من که تقصیری ندارم، تو منبع زده بود مید-رنج هست منم ترجمه کردم و میان قیمتی هارو از یک میلیون تا دو میلیون تشکیل میدن، 700 و هشتصدی که شما گفتین الان رنج ارزون قیمت بازار به حساب میاد، گرچه این اصلا خوشحال کننده نیست!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH