غول فنلاندی دوباره بر می‌خیزد!

NOKIA EOS

بعد از معرفی پرچمداران اندرویدی، حال نوبت به معرفی پرچمدار ویندوزفونی نوکیا می‌رسد. بر اساس گزارشات منابع نزدیک به نوکیا، این شرکت فنلاندی قصد دارد پرچمدار ویندوزفونی جدید خود را با نام Nokia EOS و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی معروفش معرفی کند. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به سیستم دیافراگم متغیر، فرستنده FM2، فلش زنون، LED OIS، صفحه نمایش AMOLED با تفکیک پذیری ۱۲۸۰×۷۶۸ پیکسل، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری و احتمالا خروجی HDMI اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که این گوشی آیا از ضبط ویدیو 2k یا 4k بهره می‌برد یا نه و این در نهایت بستگی به پردازنده آن خواهد داشت. البته برای پشتیبانی از این کیفیت نیازی به استفاده از پردازنده مرکزی نیست و به احتمال زیاد از یک چیپ اختصاصی همانند آنچه که در Nokia 808 PureView دیدیم برای پردازش این کیفیت از تصاویر استفاده خواهد شد.
این اسمارت فون در دو نسخه متفاوت یکی با پردازنده ۲ هسته‌ای و دیگری با پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 800 و در ابتدا منحصرا برای شرکت مخابراتی AT&T و پس از ۱ تا ۳ ماه وارد بازار جهانی خواهد شد.

1 در مورد “غول فنلاندی دوباره بر می‌خیزد!”

  1. نوکیا = اژدهای خفته . یه سوال از همه داشتم. شما چه نرم افزار اندرویدی رو خواستین روی ویندوز فون نصب کنین که نشده? خداییش تمام نرم افزار های کاربردی دنیا برای ویندوز فون ریلیز شده. اوناییم که امارمیدن تعدادش کمتره باید بگم مارکت مایکروسافت نرم افزار های برگزیدست. مثل کم گوی و گزیده گوی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH