پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد که اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ چگونه کار می‌کند

سامسونگ گلکسی نوت ۷ در حال حاضر بیشترین مشتاقان را دارد و همه منتظر عرضه آن هستند. یکی از امکاناتی که احتمال می‌رود در این فبلت وجود داشته باشد، اسکنر عنبیه است. کاربر می‌تواند با استفاده از این اسکنر، پرداخت‌های خود را انجام دهد و یا به گوشی خود وارد شود. البته سامسونگ کماکان حسگر اثر انگشت را در این پرچمدار قرار می‌دهد تا کسانی که با اسکنر عنبیه راحت نیستند از آن استفاده کنند.

حالا سامسونگ پتنتی را به ثبت رسانده است که احتمالا با اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ در ارتباط است. این سیستم که دارای چندین دوربین است، ابتدا چشم و صورت یک کاربرا را ثبت می‌کند، سپس با استفاده از سه لنز مجزا مشخص می‌کند که آیا عنبیه فعلی با قبلی‌ها همخوانی دارد یا نه. در این بین اشعه مادون قرمز را می‌توان به سمت چشم گرفت و این اشعه با Applications Processor کنترل می‌شود.

اولین لنز دارای دو لنز میدانی باریک است که بر چشم کاربر متمرکز می‌شوند. لنز دوم دارای زاویه دید بالاست تا بتواند صورت کاربر را ثبت کند. اگر صورت یا چشم کاربر شناسایی نشود، یک پیام صوتی از کاربر می‌خواهد تا فرایند را دوباره انجام دهد.

سامسونگ برنامه‌های بلندپروازانه‌تری برای پتنت خود دارد. این کمپانی معتقد است که این سیستم را می‌توان در طیف گسترده‌ای از محصولات به‌کار گرفت. برخی از این محصولات عبارتند از: لپ‌تاپ، تبلت، دوربین‌های دیجیتال، گجت‌های پوشیدنی و دستگاه‌های اینترنت اشیا.

سامسونگ از حسگر اثر انگشت نیز غافل نشده است و در پی یافتن راه‌هایی برای بهبود آن است. سامسونگ جدیدا دو پتنت را به ثبت رسانده که دو رهیافت را نسبت به حسگر اثر انگشت نشان می‌دهد.

۶a0168e68320b0970c01bb09171743970d-800wi

۶a0168e68320b0970c01bb0917175f970d-800wi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH