سامسونگ و دریافت ۲۹ جایزه از جشنواره Cannes lions

جشنواره Cannes Lions (کن لاینز) یک فستیوال بین المللی است که به دنبال تحسین و معرفی خلاقیت‌های متنوع است. طبعا با وجود نقش مهمی که امروزه خلاقیت در امور تجاری مانند تبلیغات، فناوری و مبادلات ایفا می‌کند، این جشنواره هر سال شاهد حضور شرکت‌های زیادی است. امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. سامسونگ در جشنواره امسال کمپین‌های تبلیغاتی را ترتیب داده بود که بیش از حد معمول خلاقیت در آن‌ها موج می‌زد. پس جای تعجب ندارد که امسال نشان طلای بازاریابی این جشنواره یا همان بازاریاب خلاق و آشنا به صنعت را که یکی از با ارزش‌ترین جوایز صنعت بازاریابی است، با خود به خانه ببرد.

در شصت و سومین دوره از فستیوال سالانه Cannes Lions، سامسونگ در میان بخش‌های متنوع، در ۱۱ کمپین تبلیغلتی متفاوت که هر کدام تمرکز، جهت، جمعیت و پیام مشخصی را مد نظر داشتند، خوش درخشید. بسیاری از این کمپین‌ها در رابطه با تمرکز بر تلاش‌های بشر دوستانه و تمایلات به انسانیت و همدلی و تلاش در جهت احساسات عمیق انسانی بود. دو کمپین به طور مستقیم بر کمک به بهبود شرایط بشر متمرکز بودند. brainBAND سربندی است که به منظور جلوگیری از صدمات و آسیب‌های حین ورزش و ضربات ناشی از برخورد اجسام سخت ساخته شده و شش جایزه مختلف را به خود اختصاص داد که شامل نشان طلای استفاده‌های نو از فناوری هم هست. این جایزه یکی از با ارزش‌ترین سمبل‌های خلاقیت در صنعت محسوب می‌شود. کمپین دیگر Voices of Life (صداهای زندگی) نام دارد که به جنین امکان می‌دهد تا بتواند در رحم مادر ضربان قلب، نفس کشیدن و صدای مادر را هم همراه با چیزهای معمولی که از طریق رحم مادر به او می‌رسد، حس کند. کمپین صدای زندگی نشان نقره را در بخش ویدیوهای آنلاین بدست آورد. چیز دیگری که سامسونگ به این نمایشگاه آورده بود یک کلاه مخصوص نابینایان بود، کلاهی که اگر فرد نابینا در هنگام شنا کردن به مانع یا جسمی در آب نزدیک شد، به او هشدار می‌دهد تا بتواند از خود مراقبت کند یا سرعتش را کاهش داده و تغییر مسیر بدهد. این کمپین هم نشان طلای دسته Activation by Proxy را کسب کرد.

نوآوری‌ها و عملکرد سامسونگ چه در دنیای تبلیغات و چه در خارج از آن باعث شهرت بسیار خوب این کمپانی در بین مردم و کسب جوایز متعدد از جشنواره Cannes Lions شده که واقعا بیش از آنچه انتظار می‌رفت بوده است. یونگی لی، مدیر ارشد بازاریابی بین الملل سامسونگ کسی بود که جایزه امسال را دریافت کرد و در سخنانش از تمام کارمندان شرکت قدردانی کرد و با قاطعیت به همه اعلام کرد که سامسونگ به خلاقیت در بازاریابی و مدیریت برندش و کسب رضایت مردم با همین روش (که منجر به کسب جوایز امسال شد) ادامه خواهد داد.

Samsung_Cannes_Lions_2016-710x472

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH