تاریخ عرضه آپدیت سالیانه ویندوز ۱۰ فاش شد

چند ماه قبل مایکروسافت عنوان کرد که اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ در تابستان سال جاری ارایه خواهد شد، البته این شرکت تا به حال هیچ تاریخی را به عنوان زمان عرضه رسمی اعلام نکرده، اما به طوری اتفاقی پستی را در بلاگ خود منتشر کرد که در آن از روز دوم آگوست به عنوان زمان عرضه آپدیت سالیانه ویندوز ۱۰ نام برده شد.

این پست با عنوان “مایکروسافت اعلام کرد که آپدیت سالیانه ویندوز ۱۰ از ۲ آگوست در دسترس است” برای مدت کوتاهی در بلاگ این شرکت قرار گرفت و خیلی زود حذف شد.

این به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را به ویندوز ۱۰ می‌آورد، مانند افزونه‌های مخصوص مرورگر Edge، بهبود ویندوز Hello، ویندوز Ink و بهبودهایی در رابط کاربری کورتانا.

تمامی کاربران ویندوزهای ۷ و ۸.۱ می‌توانند به مدت یکسال از عرضه ویندوز ۱۰، سیستم عامل خود را به طور رایگان به این نسخه ارتقا دهند و با توجه به این که ویندوز ۱۰ در ۲۹ جولای سال گذشته عرضه شد، هنوز یک ماه برای آپدیت رایگان فرصت باقی است و پس از آن به‌روزرسانی به آخرین نسخه ویندوز برای کاربران هزینه خواهد داشت.

آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ برای تمامی کسانی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند به رایگان انجام می‌شود، اما کسانی که پس از دوره رایگان یکساله اقدام به آپدیت سیستم عامل قدیمی‌تر خود به ویندوز ۱۰ نمایند،‌ باید مبلغ ۱۹۹ دلار بپردازند.

windows_10_anniversary_update_press_headline_aug_2-100668797-large

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH