بررسی اپلیکیشن Background: زیباترین تصاویر پس‌زمینه دنیا در گوشی شما!

در بسیاری از موارد، نکات شخصیتی افراد و یا علایق‌شان از تصویر پس زمینه‌ای که برای صفحه گوشی خود انتخاب می‌کنند، معلوم می‌شود. حال هر چه این تصاویر خلاقانه‌تر و با کیفیت‌تر باشند، زیبایی گوشی شما چندین برابر می‌شود. همچنین برخی از کاربرانی که گوشی‌هایی با صفحه نمایش Full HD دارند، اکثرا به دنبال با کیفیت‌ترین عکس‌ها هستند تا از میان آن‌ها یکی را به عنوان تصویر پس‌زمینه برای موبایل‌شان انتخاب کنند. امروز در آی‌تی‌رسان نرم‌افزاری را بررسی خواهیم کرد که می‌تواند ابزار خوبی باشد تا به شما کمک کند تصویر پس‌زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

برای استفاده از این برنامه دسترسی به اینترنت نیاز است، البته این امکان هم وجود دارد که لیستی از عکس‌ها را به صورت آفلاین مشاهده کرد. بهترین کاری که سازندگان این برنامه انجام داده‌اند، دسته بندی دقیق و کارآمد همه عکس‌هاست. شما می‌توانید طبق سلیقه خود، بخشی که به آن علاقه دارید را انتخاب و لیست بزرگی از عکس‌ها را که  مرتبط با آن موضوع هستند، ببینید. قابل ذکر است که در عکس‌های گذاشته شده در برخی موضوعات طبقه‌بندی شده، عکس‌هایی نامربوط با موضوع هم دیده می‌شد که به دلیل زیاد بودن تعداد عکس‌های موجود در این اپلیکیشن، این اشکال کوچک قابل بخشش است.

Screenshot_2016-06-29-15-01-05

کیفیت عکس‌ها بسیار بالاست و برای استفاده در صفحه نمایش‌های باکیفیت مناسب است. همچنین به غیر از دسته‌بندی کلی که در سمت چپ‌ پنجره قرار دارد، شما می‌توانید عکس‌هایی که بیشترین بازدید در این برنامه داشته‌اند را مشاهده کنید. با زمان بندی‌های روزانه، هفتگی و ماهانه، عکس‌های محبوب توسط کاربران انتخاب می‌شود و در برنامه قابل استفاده هستند.

شما برای دانلود عکس‌ها و قراردادن آن به عنوان پس زمینه نیازی به ساخت اکانت در برنامه ندارید، اما اگر به عنوان عکاسی حرفه‌ای از این برنامه استفاده می‌کنید، برای آپلود عکس‌های خود و انتشار آن‌ها نیاز به ایجاد حساب کاربری دارید. همچنین می‌توانید در مورد عکس‌هایی که می‌گذارید توضیح کوتاهی بدهید تا به همراه عکس نمایش داده شود. شما علاوه بر متن، قادر خواهید بود برای راحتی جست‌وجو، هشتگ‌هایی نیز به تصویر خود اضافه کنید. همچنین اطلاعاتی مانند تعداد دانلود و بازدید و لایک هم در کنار عکس نمایش داده می‌شود. البته شما قابلیت کامنت گذاشتن برای عکس‌ها را ندارید و فقط می‌توانید آن‌ها را ببینید و لایک کنید.

Screenshot_2016-06-29-15-36-31

صفحه اختصاصی کاربری، شامل لیستی از عکس‌های آپلود شده و همچنین اطلاعاتی که شما در زمان ساختن حساب خود، مانند محل سکونت، وارد کرده‌اید، است. تصاویری که به عنوان عکس مورد علاقه انتخاب کرده‌اید هم در لیستی به شما نمایش داده می‌شود.

Screenshot_2016-06-29-16-01-00

قابلیت‌هایی مانند جستجو و Shuffel هم در این برنامه هستند که به شما کمک می‌کند که عکس‌ها را راحت‌تر پیدا کنید و همچنین عکس‌های جذاب را به انتخاب خود برنامه مشاهده کنید. گزینه‌ای هم در تنظیمات وجود دارد که این امکان را ایجاد می‌کند تا کاربر با دریافت اعلان در صفحه گوشی، از جدیدترین پس زمینه‌ها مطلع شود.

برنامه کاربری ساده‌ای دارد و اگر کسی به رشته عکاسی علاقه‌ زیادی دارد، می‌تواند از آن به عنوان یک رسانه برای انتشار کارهای خود استفاده کند. به هر حال جای خالی عکس‌های هنرمندانه عکاسان ایرانی در این برنامه به شدت خالی است که امیدواریم علاقه‌مندان بتوانند از امکانات این برنامه به نحو احسنت استفاده کنند. در آخر، این برنامه فقط مخصوص کسانی که به عکس و عکاسی علاقه دارند نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند و به آن به دید یک صفحه اجتماعی نگاه کنند و از تصاویر منتشر شده در این نرم‌افزار لذت ببرند و در صورت تمایل آن را به اشتراک بگذارند.

می‌توانید اپلیکیشن Background را از کافه بازار دریافت کنید.

bazar-logo

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH