بررسی اپلیکیشن پیامک پاپیون: یک دنیا پیامک در گوشی شما!

شاید دیگر از روزهای اوج پیامک (SMS) فاصله گرفته باشیم اما هنوز هم می‌توانیم با ارسال یک پیامک کسی را خوش‌حال کنیم و یا با خواندن پیامکی که تازه دریافت کرده‌ایم کمی خوش‌حال شویم! متاسفانه این روزها اکثر پیامک‌های دریافتی هر شخص از طرف اوپراتورها بوده و تبلیغاتی هستند اما در این میان هستند کسانی که هنوز مراسمات و اتفاقات را به وسیله پیامک به یکدیگر تبریک و یا تسلیت می‌گویند. پیامک پاپیون اپلیکیشنی است که با توجه به بانک عظیم پیامک‌های خود می‌تواند گزینه مناسبی برای دوستداران این فناوری قدیمی باشد. البته کاربرد این متون تنها محدود به پیامک نبوده و شما می‌توانید از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. در ادامه با بررسی اپلیکیشن پیامک پاپیون در خدمتتان هستیم.

papion1

 

اولین نکته که پس از نصب این اپلیکیشن خود را نشان می‌دهد، شباهت پیامک پاپیون به جملک است، البته با توجه به یکسان بودن موضوع فعالیت هر دو این شباهت چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. پس از نصب و اولین اجرای برنامه، یک راهنمایی ساده از آیکون‌های موجود در محیط اپلیکیشن به شما نشان داده می‌شود. پس از تایید کردن و رد شدن از بخش آموزش بلافاصله وارد محیط برنامه می‌شوید. طراحی در پاپیون براساس سادگی انجام پذیرفته و دسترسی به تمامی محیط‌ها به راحتی هر چه تمام‌تر انجام می‌گیرد.

papion2

 

نخستین بخش تشکیل دهنده صفحه اصلی دسته‌بندی موضوعی پیامک‌ها است، پیامک‌ها در ۱۲ دسته اصلی قرار گرفته‌اند که هر کدام چندین زیر مجموعه دارند. با لمس هر مجموعه، زیر دسته‌ها به نمایش در می‌آیند و با انتخاب بخش مورد نظر خود به لیست پیامک‌ها منتقل می‌شوید. هر پیامک در بخش پایینی خود گزینه‌هایی برای مدیریت دارد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به اشتراک گذاری مستقیم، ذخیره پیامک برای مطالعه در حالت آفلاین و نشان‌دار کردن آن پیامک اشاره داشت. از آن‌جایی که این اپلیکیشن به صورت آنلاین است و اکثر پیامک‌ها توسط کاربران بارگذاری شده، امکان نظردهی و یا لایک کردن پیامک‌ها نیز در آن تعبیه شده است.

در صفحه اصلی امکان دسترسی به پیامک‌های ذخیره شده به صورت آفلاین وجود دارد اما برای مطالعه جدیدترین پیامک‌ها می‌بایست به اینترنت متصل شوید. برای دسترسی به جدیدترین پیامک‌ها می‌توانید در صفحه اصلی دست خود را به سمت راست بکشید تا به بخش‌هایی هم‌چون تازه‌ها، برترین‌ها در بازه‌های زمانی مختلف، برترین کاربران، ارسال دوستان و هم‌چنین پیامک‌های ارسالی توسط خودتان دسترسی پیدا کنید.

papion3

با لمس علامت ≡ در بخش بالایی سمت راست اپلیکیشن منو برنامه گشوده می‌شود. در این منو می‌توانید به بخش‌هایی هم‌چون منو کاربری، پیامک‌های منتخب، ارسال پیامک جدید، تنظیمات برنامه و چند گزینه دیگر دسترسی داشته باشید. برای ارسال پیامک در این اپلیکیشن می‌بایست در آن عضو شوید، عضویت در پاپیون تنها با تکمیل چهار بخش قابل انجام است. متاسفانه سرورهای این اپلیکیشن چندان قدرتمند نیستند و فرایند عضویت و یا به‌روزرسانی پیامک‌ها به سختی انجام می‌پذیرد. پس از اینکه در این اپلیکیشن عضو شدید می‌توانید پیامک جدید ارسال کنید و یا برای پیامک‌های ارسال شده توسط دیگران نظر بگذارید.

 

در بخش تنظیمات گزینه‌های محدودی برای مدیریت اعلان‌ها وجود دارد و هم‌چنین برای تغییر اطلاعات پروفایل خود می‌توانید از این بخش اقدام کنید. با اینکه پیامک پاپیون یک اپلیکیشن رایگان است اما تبلیغاتی که در بخش زیرین آن به نمایش در می‌آید ممکن است به مذاق کاربران خوش نیاید. شما می‌توانید این برنامه را از طریق لینک زیر بر روی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنید.

 

bazar-logo

1 در مورد “بررسی اپلیکیشن پیامک پاپیون: یک دنیا پیامک در گوشی شما!”

  1. لطفااا استوریارو درست کنید خواهش میکنم پیگیری کنید جون عزیزاتون
    ثبت نام رو فعال کنید لطفا ازتون خواهش میکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH