آپدیت جدید گوگل Maps برای کاربران اندروید و iOS در راه است

بالاخره انتظارها به پایان رسید و گوگل به درخواست کاربرانش پاسخ داد و در آپدیت جدید برنامه گوگل Maps، قابلیت اضافه کردن چند مقصد در طول یک سفر را به برنامه خود اضافه کرد. این ویژگی، پیش‌تر توسط خود گوگل به نظر سنجی گذاشته شده بود و گوگل از کاربران درخواست کرده بود که در مورد اضافه شدن این قابلیت به برنامه، دیدگاه‌های خود را بیان کنند. عملی شدن این امکان، نیازمند تغییراتی در قسمت مدیریت سرور گوگل برای این برنامه است و این شرکت اعلام کرده پس از نهایی شدن تغییرات، این برنامه به‌زودی بر روی استورهای اندروید و iOS قابل استفاده خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌هایی که به نسخه جدید اضافه خواهد شد، نشان دادن تبلیغات مکان‌ها یا سرویس‌های مختلف در نرم افزار است. این تبلیغات در زمان جستجو مکان‌های خاصی به کاربر نمایش داده خواهد شد. این مکان‌ها شامل برخی رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و پمپ‌بنزین‌ها هستند که ممکن است در آینده به تعداد این مکان‌ها اضافه شود. البته باید اشاره کرد که برنامه تنها تبلیغاتی را نمایش خواهد داد که با شرکت گوگل قرارداد داشته باشند.

به هر حال ویژگی اضافه کردن چند مقصد در طول سفر در این نسخه قرار دارد و با کلیک بر روی علامت “+” موجود در بخش زیرین برنامه می‌توان به آن دسترسی داشت و از آن استفاده کرد. شاید طی چند روز آینده اخباری مبنی بر دیگر ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار به گوش برسد که باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل چه امکاناتی را برای کاربران آماده کرده است.

mops

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH