سونی: تجمیع ایکس‌باکس وان و پی‌سی استراتژی ما را تغییر نمی‌دهد!

علاوه بر ارایه بازی‌های ۴K و واقعیت مجازی، مایکروسافت در صدد آن است تا ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ را با هم تجمیع کند و یک اکوسیستم یکپارچه بازی تشکیل دهد. اما این کار بر رقیب سرسخت مایکروسافت یعنی سونی، چه تاثیری دارد؟!

سونی می‌گوید که استراتژی جدید مایکروسافت، تاثیر چندانی بر استراتژی این شرکت برای پلی‌استیشن ندارد. اندرو هاوس، رییس بخش سرگرمی تعاملی سونی می‌گوید که این کار اثر چندانی بر استراتژی سونی ندارد. او می‌گوید:

من همیشه برای ورود به بحث درباره استراتژی دیگران تامل می‌کنم. من بسیار خوشحال می‌شوم اگر بتوانم درباره استراتژی خودم صحبت کنم. بله، حالا تاکید زیادی بر تجمیع ایکس‌باکس و پی‌سی وجود دارد. البته باید ببینیم که این کار متقاضی دارد یا نه. اما این کار بر روی استراتژی ما تاثیر چندانی ندارد. ما همیشه معتقد بوده‌ایم که اکوسیستم مالکیتی که تجربه مشتری واحد بسیار خوبی ارایه می‌کند، تنها راه به سوی جلو است و استراتژی ما نیز همین است.

مایکروسافت چند ویژگی برای تجمیع پی‌سی و ایکس‌باکس معرفی کرده است. علاه بر این‌ها، ویژگی Xbox Play Anywhere به شما اجازه می‌دهد تا وقتی یک بازی را خریداری می‌کنید، بتوانید آن را در هر جایی بازی کنید، بدون آنکه لازم باشد پول اضافه پرداخت کنید. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایکس‌باکس برای ویندوز ۱۰، این دو پلتفرم را به یکدیگر متصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH