نکسوس M1 اچ‌تی‌سی در Geekbench رویت شد

به نظر شما کدام‌یک از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند، بیشترین آمار تولید تلفن‌های نکسوس را به خود اختصاص داده‌اند؟ اگر فکر می‌کنید که سامسونگ این کار را انجام داده است، باید بگوییم که اشتباه کرده‌اید! پاسخ درست به این سوال، شرکت ال‌جی است. این شرکت با تولید نکسوس ۴، نکسوس ۵ و نکسوس ۵X توانسته رتبه اول را کسب کند و دیگر کمپانی کره‌ای، یعنی سامسونگ، با تولید نکسوس S و گلکسی نکسوس، جایگاه دوم را برای خود برگزیده است. موتورولا، هوآوی و اچ‌تی‌سی با تولید یک دستگاه، به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.

اگر شایعاتی که پیرامون دو تلفن هوشمند نکسوس که به‌زودی توسط اچ‌تی‌سی قرار است تولید شود صحت داشته باشد، باعث می‌شود که این شرکت، سال خوبی را به پایان رسانده و به همراه ال‌جی، در جایگاه نخست بایستد. دو تلفن هوشمند نکسوس جدید، S1 و M1 نام دارند که به ترتیب از صفحه نمایش ۵ و ۵.۵ اینچ بهره می‌برند. البته شایان ذکر است که در این سرشماری، تبلت نکسوس ۹ که توسط اچ‌تی‌سی تولید شد، به حساب آورده نشده است.

امروز صبح، نکسوس M1 با نگاه تیزبینانه تحلیلگران، در GeekBench رویت شد و مشخصات آن در رسانه‌ها منتشر گردید. صفحه نمایش این دیوایس ۵.۵ اینچ با کیفیت AMOLED بوده و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده آن اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده گرافیکی نیز Adreno 530 در نظر گرفته شده است. نکسوس M1 به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید Nougat 7.0.1 استفاده می‌کند.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی جهت شکار عکس‌های سلفی، زینت‌بخش جلوی بدنه نکسوس M1 خواهد بود. سنسور اثر انگشت در پشت بدنه دیوایس قرار گرفته، حافظه داخلی آن ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت بوده و ۴ گیگابایت رم نیز مسئولیت تأمین سرعت و پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. دو اسپیکر قدرتمند در کنار درگاه USB-C در پایین بدنه نکسوس M1 جای خوش کرده‌اند.

در تصویر زیر می‌توانید آمار GeekBench این دیوایس را مشاهده کنید. پیش‌بینی می‌شود که اچ‌تی‌سی در ماه سپتامبر سال جاری از نکسوس M1 رونمایی کند و در حال حاضر، متأسفانه صحبت و خبری در مورد قیمت این تلفن هوشمند مطرح نشده است.

Nexus-M1-HTC-GeekBench

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH