فرش قرمز میلان برای محصولات ایسوس!

ASUS-IN-ITALY

نسل جدید محصولات ایسوس در هفته طراحی ایتالیا به‌ نمایش گذاشته شد

هم‌زمان با برگزاری مراسم هفته طراحی 2013 در شهر میلان ایتالیا، ایسوس نمایشگاهی از دستاوردهای جدید خود در حوزه طراحی را در قالب نمایشگاهی موسوم به “زیبایی ذاتی” برپا کرده است. در این نمایشگاه تازه‌ترین محصولات ایسوس با طراحی منحصربه‌فرد و متمایز همانند تایچی و پدفون اینفینیتی به نمایش درآمده است.
این نمایشگاه که از 9 تا 14 آوریل برپا بوده است، به نمایش محصولاتی خواهد پرداخت که دو مشخصه نوآوری و عدم تکرار را همزمان دارند. مهم‌ترین محصولاتی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند شامل Padfone Infinity، فناوری دو نمایشگره در قالب اولترابوک تایچی و اولترابوک ترنسفورمر با کیبورد قابل جداسازی است. این در حالی است که All-in-Oneهای سری ترنسفورمر و تبلت ویندوز 8 با نام VivoTab نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
مانوئلا لاوزاری به‌عنوان مدیر بازاریابی ایسوس در ارتباط با این نمایشگاه گفت: زیبایی ذاتی شامل طیف گسترده‌ای از احساسات است و این دقیقا نکته‌ای است که ما تلاش می‌کنیم تا با تفکر طراحی منطبق با آن محصولاتمان را تولید و عرضه کنیم. با تلاشی که ما در ارایه طرحی صادقانه و کاربرپسند در محصولاتمان داریم، امیدوار هستیم که بتوانیم معیارهای کمال‌گرایانه طراحی را یافته و آنها را به‌کار گیریم تا به وعده ایسوس که ارایه محصولات شگفت‌انگیز است جامه عمل بپوشانیم.
ایسوس همواره خود را به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی نمایشگاه‌های طراحی که در هفته طراحی میلان برگزار می‌شود مطرح کرده تا نشان دهد که تلفیق هنر و فناوری از ارکان مهم در تولید محصولاتش به‌شمار می‌رود.

زیبایی ذاتی چیست
مفهوم نام‌گذاری این نمایشگاه به نام “زیبایی ذاتی”، به‌کارگیری زیبایی در تمامی اشکال و حالات است که بتوان آن را حس کرد. نمایشگاه امسال در دو بخش خاص گسترش پیدا کرده است که شامل ویدیو‌ی طراحی محصولات و نقشه ویدیویی سه‌بعدی از طریق پروجکشن‌ها است.

تفکر طراحی ایسوس
تفکر طراحی ایسوس براساس عقاید مردم و دید آنها نسبت به تکنولوژی شکل گرفته است؛ جایی که اعتقاد به ایجاد تطابق با زندگی، مشخصه‌ای قابل اعتنا محسوب می‌شود حتی اگر نیاز به تغییر سبک زندگی باشد.
Asus Happiness 2.0 به‌عنوان یکی از ویژگی‌های بارز به‌کار گرفته شده در محصولات نسل جدید ایسوس و مبتنی بر تفکر طراحی این شرکت بر چند اصل کلیدی پافشاری می‌کند تا تجربه کاربران را به سقفی جدید ارتقا دهد. ارایه تصاویر کریستالی زیبا با بهره‌گیری از نمایشگرهای IPS، صدای باکیفیت از طریق تراشه‌های اختصاصی ایسوس با فناوری سونیک‌مستر و بهره‌گیری از پدهای لمسی با قابلیت Smart Gesture همه و همه در ارتقای این تجربه کمک شایان توجهی می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH