معرفی اپلیکیشن Musement: حرفه‌ای سفر کن!

اپلیکیشن Musement یکی از بهترین اپ‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا سفری به یاد ماندنی داشته باشید، با این اپ گوشی شما به یک تور لیدر حرفه‌ای تبدیل می‌شود. این اپ در تعامل با پیشنهادات Foursquare به شما درباره نزدیک‌ترین رستوران‌ها، کافه‌ها، مکان‌های دیدنی، کنسرت‌ها و … با ذکر زمان شروع و پایان کار و این که در زمان فعلی در دسترس هستند یا خیر اطلاع می‌دهد.

در حال حاضر Musement بیش از ۳۵۰ مکان دیدنی از ۲۵ شهر شامل فلورانس، رم، نیویورک، لندن، پاریس، دبی، آمستردام، ریو، لیسبون، بارسلونا، دبی و بسیاری شهرهای توریستی دیگر را پوشش می‌دهد. حتی با استفاده از این اپ می‌توانید بلیت برخی روبدادها مانند کنسرت را هم رزرو کنید.

از مزایای استفاده از Musement می‌توان به صرفه جویی در وقت، سیستم پرداخت امن و آسان درون برنامه‌ای، سرعت بالا و ظاهر کاربردی اپ، قابلیت لغو خرید بلیت تا ۷۲ ساعت پس از خرید بدون پرداخت جریمه، به روز بودن اطلاعات درباره محل‌های مختلف، لیست کوتاهی از بهترین مکان‌های هر منطقه که توسط افراد بومی انتخاب شده‌اند، ارایه تخفیف در زمان خرید بلیت و سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر روز هفته اشاره نمود.

برای استفاده از اپ کافی است مقصد را مشخص کرده و از بین فیلترهای مختلف، تجربه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس بین پیشنهادات و انتخاب‌های ساکنین بومی بگردید تا بهترین را برای خودتان پیدا کنید، پس از آن با سرعت و امنیت یک اتاق را برای خود رزرو کنید (که ایمیل تایید آن هم برای‌تان ارسال می‌شود). همچنین می‌توانید برای رستوران‌ها هم به همین روش رزرو نمایید.

Google-Play-icon-bag-new

Available_on_the_App_Store_(black)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH