آشتی مجدد سامسونگ با میان قیمتی‌های هوشمند!

samsungگویا پسران کهکشانی سامسونگ شهرتی دیرینه در فاش کردن اطلاعات خصوصی خویش دارند، چراکه بسیاری از کهکشانی‌ها قبل از معرفی رسمی، تمام مشخصات سخت افزاری خویش را برای شایعه پراکن‌های عزیز تعریف نموده تا در هنگامی که معرفی می‌گردند، عاشقانشان از دیدن اندام رعنای آن‌ها و مشخصات سخت افزاری قدرتمندشان شوکه نشده و غش ننمایند! یکی از این پسران کهکشانی و صد البته دهن لق را می‌توان سری سوم کهکشانی‌های ACE دانست. به تازگی نسل جدیدی از این پسران، بی اذن پدر و به خاطر حسادت‌های فراوان خویش نسبت به برادران بزرگ‌تر، به دوئل با رقبای میان قیمتی خویش پرداخته تا علت این همه کم مهری پدر را نسبت به خویش متوجه گردند! این مسابقه که لقب GLBenchmark را با خود بر دوش می‌کشد، به صورت کاملا آنلاین، مشخصات سخت افزاری گوشی‌ها را به چالش و بوته نقد می‌کشاند تا خود پسران هوشمند متوجه گردند که برای از میدان به در کردن رقبای کهن و بدیع خود چه چیزی در چنته دارند. پسران هوشمندی به نام سومین نسل از خاندان کهکشانی‌های ایس، در آن حضور یافته تا توانمندی خویش را به رخ رقبای میان قیمتی بکشانند. گرچه این احتمال باید داده شود که این خبر شایعه‌ای بیش نبوده و سامسونگ فقط قصد دارد شایعه پراکن‌ها را سردرگم و دچار تشویش سازد ولی به احتمال فراوان، به زودی رنج میان قیمتی‌های کهکشانی سامسونگ، با حضور سومین عضو از خاندان دیرینه و با سابقه گلکسی ACE، به روز می‌گردد. بر طبق اخبار منتشر شده از این آزمایش سخت افزاری اینترنتی، سومین کهکشانی، قصد دارد یک پردازنده دو هسته‌ای Brodcam با فرکانس 1 گیگاهرتز برای هر هسته را همراه با رم یک گیگابایتی همراه سازد و خود را به آنان آراسته کند. این‌ها تمام مشخصات برتر این پسر کهکشانی و میان قیمتی نخواهد بود، چرا که یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن تصویر WVGA قصد دارد پسر کهکشانی قصه ما را بدرقه نماید. همچنین این گوشی اندرویدی می‌خواهد کمی از برادران گران قیمت خود متمایزتر گردیده و به ناچار می‌بایست از نسخه 4.2 اندروید با رابط کاربری Samsung’s Nature UX 2.0 بهره مند شود تا در برابر برادران فضایی خویش، حرفی برای گفتن داشته باشد.
به نظر شما شانس موفقیت این پسر میان قیمتی در برابر فرزندان آفتاب خورده سونی، خوش اندام‌های اچ تی سی و چشم بادامی‌های ال‌جی، چقدر خواهد بود؟!

2 در مورد “آشتی مجدد سامسونگ با میان قیمتی‌های هوشمند!”

  1. ایمان عزیزی

    سامسونگ اسم بزرگی داره ! کسی هم که توی این رده خرید میکنه وقتی چند هم قیمت رو کنار هم بذاره سامسونگ بیشتر به چشمش میاد! شانس خوبی داره! ولی از لحاظ فنی من اچ تی سی رو توی این رده قیمتی ترجیح میدم به هر کمپانی دیگه ای!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH