اسلاید جدید فاکسکان وجود دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس را تایید می‌کند

آخرین اطلاعات در مورد آیفون ۷ پلاس از طرف کارخانه سازنده آن، فاکسکان، به بیرون درز کرد. این تولیدکننده اخیرا در همایش خانگی خود، اسلایدی از آیفون ۷ پلاس نمایش داده است. این اسلاید وجود دوربین دوگانه با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل در پشت آیفون ۷ پلاس را تایید می‌کند. در گذشته نیز تصاویری از قاب پشتی آیفون ۷ پلاس منتشر شده بود که وجود دوربین دوگانه را تایید می‌کرد.

در این عکس می‌توان محل جدید خطوط آنتن را مشاهده کرد، این خطوط در اطراف گوشی تا کمی پایین‌تر از گوشه‌ها قرار گرفته‌اند و همان‌گونه که می‌توان حدس زد سیستم عامل پیش‌فرض آن نیز، iOS 10 است.

Iphone-7-plus-slide ویژگی‌های زیاد دیگری هستند که نیاز به تایید یا رد شدن دارند، مانند حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، که این اسلاید اطلاعاتی در مورد آن به ما نمی‌دهد. همچنین شایعاتی مبنی بر احتمال ضد آب بودن و پشتیبانی از شارژ وایرلس در آیفون بعدی نیز وجود دارد. البته این اسلاید وجود Smart Connector در پشت آن را رد یا تایید نمی‌کند.

دو ماه تا معرفی نسل بعدی آیفون زمان باقی مانده است، در این مدت اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر خواهد شد که می‌تواند به برخی از سوالات ما پاسخ دهد.

در گذشته اطلاعات موثقی از آیفون توسط فاکسکان منتشر شده بود، در ماه مارس ۲۰۱۴ یعنی ۵ ماه قبل از معرفی آیفون ۶، تصاویری از آن توسط کارکنان فاکسکان به بیرون درز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH