همکاری گوگل و شارپ در تولید یک گوشی هوشمند جدید در پروژه اندروید وان

اخیرا گوگل اعلام کرده اولین گوشی هوشمند پروژه اندروید وان این کمپانی توسط برند مشهور ژاپنی شارپ بانام ۵۰۷SH تولید و عرضه خواهد شد. درواقع پروژه اندروید وان ایده جدید گوگل است که تمرکز خود را بر روی موبایل‌های اقتصادی با مشخصات متوسط و قیمت مناسب قرار داده است. موبایل‌ها با عنوان اندروید وان برخلاف نکسوس‌های این شرکت قرار نیست پرچم‌دار و گران باشند بلکه افرادی را هدف قرار داده که تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند خوش‌ساخت با امکانات مناسب و قیمت پایین دارند.

در همکاری گوگل و شارپ در تولید جدیدترین گوشی هوشمند اندروید وان بانام ۵۰۷SH شاهد تلفن هوشمندی با صفحه‌نمایش ۵ اینچی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین خوش‌ساخت ۱۳ مگاپیکسلی، باتری باقدرت ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی بادوام سه‌روزه خواهیم بود. علاوه بر اینکه این گوشی قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز خواهد داشت.

sharp-android-one-6

سیستم‌عامل شارپ ۵۰۷SH اندروید ۶.۰ مارشملو است و به مدت ۱۸ ماه، آپدیت‌های موردنیاز توسط گوگل را به‌صورت رایگان و به‌روز دریافت می‌کند. این گوشی خوش‌ساخت قرار است همین ماه روانه بازار شود اما گوگل هنوز به‌طور قطع برای عرضه این موبایل به بازارهای جهانی و هم‌چنین قیمت آن خبری منتشر نکرده است؛ هرچند به احتمال زیاد با موبایلی مقرون‌به‌صرفه و خوش‌ساخت روبه‌رو خواهیم شد.

sharp-android-one-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH