بررسی اپلیکیشن تخمین رتبه کنکور: با این درصدها چه رتبه‌ای کسب می‌کنم؟!

کنکور واژه‌ای است که برای خیلی از ما، خاطرات تلخ و شیرینی از دورانی که برای پشت سر گذاشتن آن گذراندیم به همراه دارد. در بحبوحه کنکور، این‌که بدانیم با درصدهایی که در آزمون‌های مختلف کسب می‌کنیم، در نهایت چه رتبه‌ای در کنکور سراسری به دست می‌آوریم و در کدام دانشگاه قبول می‌شویم، مهمترین دغدغه خیلی از کنکوری‌هاست. نگاه به کارنامه‌ افرادی که در سال‌های قبل در این آزمون شرکت کرده‌اند، می‌تواند کمک شایانی به برنامه‌ریزی و هدف گذاری برای بهتر درس خواندن، به بچه‌های کنکوری بکند. اپلیکیشن “تخمین رتبه کنکور”، مانند یک مشاور خبره کنکوری به شما این امکان را می‌دهد که وضعیت خودتان را بهتر درک کنید و بتوانید برنامه‌ریزی منظم‌تری برای موفقیت در کنکور داشته باشید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا ویزگی‌های این برنامه را بیشتر بررسی کنیم.

پس از نصب و اجرا نرم‌افزار، محیط اصلی برنامه را مشاهده می‌کنیم که امکانات برنامه را طبقه بندی کرده و به ما نمایش می‌دهد. محیط برنامه بسیار ساده طراحی شده و کار کردن با آن راحت است و کاربر دسترسی سریعی به امکانات اپلیکیشن دارد.

IMG_9073

 

بخش اول، مربوط به دیدن کارنامه‌های افرادی است که در سال‌های گذشته در کنکور شرکت کرده‌اند. با انتخاب این بخش، وارد صفحه‌ای از برنامه خواهید شد که می‌توانید طبق دسته بندی رشته‌ها (ریاضی، تجربی، انسانی)، سال آزمون، سهمیه منطقه و حدود رتبه، انتخاب کنید که مایل به مشاهده چه نوع کارنامه‌هایی هستید. پس از تکمیل انتخاب‌ها، برنامه بر طبق آمار و ارقام، لیستی از رتبه‌ها را به شما نمایش می‌دهد که با انتخاب هر کدام از آن‌ها، می‌توانید درصدهای دروس آن رتبه را مشاهده کنید و با درصدهای خود قیاس کنید. با استفاده از این امکان، شما قادر خواهید بود پیشرفت تحصیلی خود را مشاهده کنید و بتوانید ضعف‌های خود را تا کنکور برطرف کرده و به بهترین نتیجه برسید.

Screenshot_2016-07-08-18-39-37

در قسمت دوم که مربوط به تخمین رتبه و دیدن کارنامه‌های مشابه است، با وارد کردن منطقه و رشته خود، می‌توانید لیستی از دروسی که در کنکور سراسری هستند را مشاهده کنید؛ با انتخاب هر درس و وارد کردن درصد مربوط به خودتان، برنامه رتبه‌هایی که درصد‌های نزدیک به شما داشتند را نمایش خواهد داد. نکته مثبت در این بخش این است که نرم افزار ۷ کارنامه که نزدیک‌ترین درصدها را به شما دارند و در ۳ سال گذشته در این آزمون شرکت کرده‌اند را نشان می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید دقیق‌ترین پبش‌بینی از رتبه خود را انجام دهید بدون نیاز به اینکه ساعت‌ها صرف به دست آوردن اطلاعات از سایت‌های مختلف کنید یا به مشاوره‌های گران قیمت بروید. این نرم‌افزار به صورت رایگان، درصد‌های افراد هم سطح با شما را در اختیارتان قرار خواهد داد.

Screenshot_2016-07-08-18-40-17

قسمت سوم هم برای ارتباط سازندگان برنامه با افرادی که از آن استفاده می‌کنند قرار داده شده و راه‌های ارتباطی با سازندگان برنامه در آن نوشته شده است.

متاسفانه بنرهای تبلیغاتی در این برنامه هم وجود دارند و در استفاده مکرر، کاربر را خسته می‌کنند. همچنین برای دو رشته هنر و زبان انگلیسی، بخشی در برنامه تعبیه نشده که امیدواریم در نسخه‌های بعدی، این دو بخش هم اضافه شوند و داوطلبان بتوانند از آن برای تخمین رتبه خود در آزمون سراسری استفاده کنند.

به هر حال کنکور یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که با آن درگیر هستند و در این میان، هر ابزاری که بتواند به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کنکوری‌ها کمک کند، برای آن‌ها لازم و مفید است. برنامه تخمین رتبه کنکور، می‌تواند در راستای موفقیت کنکوری‌ها، کمک ویژه‌ای به آن‌ها بکند. این نرم افزار، می‌تواند مدیریت شما را بهبود بخشد و دید روشنی از نتیجه کنکور را برای شما فراهم آورد.

شما می‌توانید این برنامه را از کافه بازار دانلود و بر روی دستگاه‌های خود نصب کنید.

bazar-logo

1 در مورد “بررسی اپلیکیشن تخمین رتبه کنکور: با این درصدها چه رتبه‌ای کسب می‌کنم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH