تماشا کنید: وسیله‌ای که همه چیز را به‌راحتی اندازه‌گیری می‌کند!

فرقی نمی‌کند نجار باشید یا خانه‌دار، کارگاه داشته باشید یا به صورت سیار کار کنید، به هر حال شما از نوارهای اندازه‌گیری برای اندازه گرفتن ابعاد اشیا مختلف استفاده خواهید کرد. مهم‌ترین مشکل مترهای معمولی موجود در بازار، این است شما قادر نخواهید بود که همه چیز را با هر شکل هندسی اندازه‌گیری کنید. اما اکنون یک شرکت تحت پروژه‌ای به نام Kickstarter اقدام به ساخت مترهای نواری هوشمند کرده است. این مترها علاوه بر اینکه قابلیت اندازه‌گیری بسیاری از اشیا با هر شکل و اندازه‌ای را دارند، از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

این وسیله دارای ۳ حالت برای اندازه‌گیری اشیا است. اولین حالت، مانند مترهای نواری معمولی است و رشته‌ای محکم به جای نوار اندازه گذاری شده در آن تعبیه شده که می‌توانید آن را به دور اشیایی که مایل به اندازه‌گیری آن هستید، بپیچید. همچنین حالت دیگری به نام حالت چرخشی در این دستگاه قرار دارد که برای اندازه‌گیری از یک غلتک لغزان استفاده می‌کند و برای مکان‌هایی که خمیدگی زیادی دارند، بسیار مناسب و کارآمد است.

حالت آخر آن هم از یک پرتو لیزری بهره می‌برد که برای اندازه‌گیری فواصل دور کاربرد دارد. همچنین دقت این حالت نسبت به دو حالت قبلی بیشتر بوده و برای کارهای حساس‌تر و دقیق‌تر، بسیار مناسب است.

Bagel-smart-tape-measure-630x400

جالب‌ترین نکته در مورد این دستگاه، وجود اپلیکیشن موبایل برای این متر هوشمند است. دیگر نیازی به کاغذ و قلم برای نوشتن اندازه‌ها و استرس ناشی از گم کردن آن‌ها را نداشته باشید. داخل متر هوشمند، میکروفونی قرار داده شده است که صدا شما را ضبط می‌کند. این متر می‌تواند از طریق ارتباط بلوتوث، به تلفن هوشمند شما وصل شود و تمام اطلاعات ضبط شده را به آن انتقال دهد. به این ترتیب شما هیچ‌گاه اطلاعات اندازه‌گیری شده را از دست نخواهید داد.

این پروژه در مراحل نهایی خود به سر می‌برد و مهندسان سازنده آن در حال تکمیل این متر هوشمند هستند تا آن را به بازار عرضه کنند. برای آشنایی بیشتر با این وسیله جالب می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید (ویدیو دارای زیر نویس فارسی است):

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH