تصاویری از شیائومی Redmi Note 4 با دوربین دوگانه و بدنه فلزی منتشر شد

در سال جاری شیائومی تعدادی گوشی هوشمند از خانواده‌های مختلف را معرفی کرده، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد دست از کار بکشد. گوشی‌های Mi 5s و Mi Note 2 دو پرچم‌دار چینی‌ها هستند که در چند روز گذشته شایعات زیادی از آن‌ها منتشر شده و حالا نوبت به برند Redmi و گوشی Redmi Note 4 رسیده است. این گوشی یک میان‌رده و جانشین Redmi Note 3 خواهد بود که در ژانویه امسال معرفی شد. شیائومی هر سال دو دستگاه از سری Redmi Note رونمایی می‌کند، بنابراین معرفی Redmi Note 4 در آینده نزدیک زیاد هم دور از انتظار نبود.

تا به حال شایعاتی درباره Redmi Note 4 شنیده‌ایم، اما تا به امروز هیچ تصویر رسمی از این گوشی منتشر نشده بود. اگر به تصاویر زیر نگاهی بیاندازید، گوشی Redmi Note 4 را خواهید دید که در دست هائوران لیو، بازیگر چینی قرار دارد. در نگاه اول به نظر می‌رسد این گوشی ظاهری مشابه نسل قبل دارد. در بدنه هر دو دستگاه دو حفره دایره‌ای شکل وجود دارد، اما بر خلاف Redmi Note 3،‌ نسل جدید از دو دوربین در پشت دستگاه برخوردار است، به این معنی که دیگر از سنسور اثر انگشت در دایره پایینی خبری نیست. فلاش LED دوگانه در بین دو دوربین قرار گرفته و برند کمپانی هم در پایین قاب پشتی گوشی به چشم می‌خورد. قاب پشتی همچنان از جنس فلز خواهد بود.

متاسفانه اطلاعاتی از امتیازات و مشخصات این گوشی در بنچ‌مارک‌ها مشخص نیست، اما بر اساس شایعات تعدادی از مشخصات احتمالی Redmi Note 4 را می‌دانیم:

صفحه نمایش همانند مدل قبلی ۵.۵ اینچی و با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود، در کنار آن رم ۳ گیگابایتی (که شاید نسخه‌ای با رم ۴ گیگابایت هم وجود داشته باشد)، پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ و یا Helio P10 شرکت مدیاتک، دوربین‌های اصلی ۱۲ و یا ۱۳ مگاپیکسلی، تنها اطلاعاتی هستند که شایعات منتشر شده به ما می‌دهند.

 

Xiaomi-Redmi-Note-4-leak_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH