مذاکره شیائومی با سامسونگ برای تامین نمایشگرهای OLED و دوربین‌‌های دوگانه

این اولین بار نیست که می‌شنویم شیائومی با سامسونگ در حال مذاکره است، اما ظاهرا این بار قضیه بسیار جدی است. لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، قرار است برای مذاکره با سامسونگ در مورد نمایشگرها و چیپ‌های حافظه، به سئول سفر کند.

این مذاکرات نشان از تغییر بزرگ شیائومی به سمت نمایشگرهای OLED و حافظه‌های UFS است. در مورد دوربین‌های دوگانه نیز قبلا گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ قرار است تامین کننده اصلی دوربین‌های دوگانه برای شرکت‌های شیائومی، اوپو و LeEco باشد.

شیائومی و هواوی برای تامین نمایشگرهای منعطف OLED با ال‌جی قراردادهایی بسته‌اند، اما ظاهرا آنها قصد دارند که شانس خود را با اصلی‌ترین و بزرگترین تولیدکننده پنل‌های OLED نیز امتحان کنند.

در حقیقت، شایعات جدید خبر از آن می‌دهند که شیائومی Mi Pro دارای نمایشگر OLED و نسل دوم حافظه‌های UFS است، اما نمایشگرهای این گوشی از AUO تامین می‌شود و نه سامسونگ. از طرف دیگر، سامسونگ تنها ۳.۲ درصد از بازار اسمارت‌فون را در اختیار دارد، پس این قراداد می‌تواند راهی برای جبران زیان این غول کره‌ای در بازار چین باشد. در هر صورت، اگر این معامله منجر به این شود که قطعات سامسونگ در گوشی‌های شیائومی استفاده شوند، کاربران از آن سود زیادی می‌برند.

xiaomi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH