میزان فروش گلکسی S7 در آمریکا از آیفون ۶S پیشی گرفت!

امسال برای اولین‌بار از زمان معرفی اولین آیفون، روند فروش آن نزولی شده و امروز دوباره این موضوع با انتشار اطلاعاتی توسط Kantar Worldpanel تایید شده است. براساس اطلاعات بدست آمده، ۱۶ درصد از خریداران آمریکایی، سامسونگ گلکسی S7 یا S7 Edge را به عنوان گوشی خود و ۱۴.۶ درصد، آیفون ۶S و ۶S Plus را خریداری کرده‌اند. در سال‌های قبل میزان فروش آیفون از پرچمداران سامسونگ بیشتر بود.

با دقت در اطلاعات فروش سه ماه منتهی به ماه مه، این حقیقت مشخص می‌شود که سامسونگ ۳۷ درصد بازار آمریکا را در دست دارد، درحالیکه این رقم برای اپل به ۲۹ درصد می‌رسد. اپل بیشترین میزان وفاداری در میان خریداران را دارد، بطوریکه ۸۸ درصد آن‌ها خواهان خرید آیفون‌های جدید هستند، البته سامسونگ با ۸۶ درصد فاصله کمی با اپل دارد. این میزان وفاداری برای سامسونگ به عنوان شرکتی که فروش بالایی دارد ولی در عین ‌حال پشتیبانی مناسبی از محصولات خود ندارد، موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.

بدون شک سری گلکسی S7 بهترین پرچمدار تولید شده بعد از آخرین آیفون اپل است. سامسونگ تغییرات مثبت زیادی در دوربین و تجربه کاربری محصول جدید خود ایجاد کرده است، اما یکی از دلایل فروش بالای آن به زمان عرضه این محصول در ۱۱ ماه مارس بر‌می‌گردد که این تاریخ به ترتیب ۱ ماه و ۲ ماه زودتر از عرضه ال‌جی G5 و HTC 10 است. سونی همزمان با سامسونگ از آخرین پرچمدار خود یعنی اکسپریا X Performance رونمایی کرد اما هنوز آن را به صورت گسترده به بازار عرضه نکرده است که این کار رقابت سونی با دو شرکت دیگر را سخت‌تر خواهد کرد.

samsung-galaxy-s7-vs-s7-edge-hero-970-80

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “میزان فروش گلکسی S7 در آمریکا از آیفون ۶S پیشی گرفت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH