موتورولا رسما از موتو E3 رونمایی کرد

امسال را می‌توان سالی هیجان‌انگیز برای طرفداران موتورولا دانست، زیرا اولین‌باری است که این شرکت زمان‌بندی خود برای معرفی محصولاتش از زمان معرفی موتو X در سال ۲۰۱۳ را تغییر داده است. موتورولا امسال از موتو Z به عنوان پرچمدار جدید خود رونمایی کرد و موتو G4 را زودتر از هر کشوری در هند عرضه کرد و حال از گوشی اقتصادی خود یعنی موتو E3 رونمایی کرده است.

موتورولا اطلاعات کامل این دستگاه را منتشر نکرده ولی به مشخصات فنی آن شامل صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ای (نوع و نام پردازنده مشخص نیست)، دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۶ و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرده است، البته هنوز میزان رم و حافظه داخلی استفاده شده در آن مشخص نیست. موتو E3 از شبکه ۴G و بلوتوث نسخه ۴ پشتیبانی می‌کند و اول در انگلستان با قیمت ۱۰۰ پوند عرضه خواهد شد.

پشتیبانی از حافظه خارجی و رادیو دیگر مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. این دستگاه در اوایل شهریور ماه عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد فروش مناسبی را تجربه می‌کند. موتورولا در حال گسترش دادن سری موتو است و تمامی محصولات این خانواده را به استثنا موتو ۳۶۰ بروزرسانی کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH