با این برنامه، شخصیت کارتونی خود را وارد دنیای تصاویر بکنید!

avatarbook-app

ال جی از عرضه آخرین نرم افراز تلویزیون های هوشمند خود که مخصوص کودکان است خبر داد. این برنامه که Avatarbook نام دارد، بسیار ساده بوده و کودکان را به میان داستان‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه‌شان می‌برد. به طوری که آن‌ها می‌توانند خود را در صفحه تلویزیون به عنوان شخصیت اصلی کارتون‌هایی چون علاءالدین، پینوکیو و آلیس در سرزمین عجایب مشاهده نمایند. علاوه بر شادی و خنده، Avatarbook یک راه عالی جهت یادگیری مستقیم و هرچه بهتر متن‌ها و موزیک‌های مربوط به دانش آموزان است.

به گفته مدیر ارشد این بخش، Avatarbook به عنوان قسمتی از تعهدات ال‌جی در زمینه تولید نرم افزارهای آموزشی مربوط به کودکان، در پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند است. به طور معمول، تلویزیون‌های هوشمند با به کارگیری روش‌های جدید، از پتانسیل فراوانی برای استفاده هرچه بیشتر دانش آموزان برخوردار هستند. ال‌جی به عنوان یک تولید کننده پیشرو در زمینه تلویزیون‌های هوشمند، معتقد به توسعه و تولید نرم افزارها و برنامه‌های منحصر به فردی است که تمامی افراد یک خانواده بتوانند از آن‌ها لذت ببرند.

مراحل کار با این برنامه بسیار آسان بوده و کودکان  می‌توانند به راحتی آن را اجرا کنند. به این صورت که در ابتدا از میان 10 آهنگ جذاب یا 5 داستان قدیمی مربوط به گروه سنی خود، یکی را انتخاب نموده و سپس با استفاده از دوربین تلویزیون هوشمند ال‌جی از چهره خود عکس گرفته و با امکان انتخاب مدل مو، سایز و حالت‌های مختلف، آواتار چهره خود را می‌سازند.

در انتها نیز می‌توانند لذت حضور در صفحه تلویزیون را با یک چهره کارتونی دوست داشتنی، به عنوان شخصیت اصلی یک داستان یا یک خواننده تجربه کنند.

در ماه جاری برنامه Avatarbook در App Store ال‌جی عرضه می‌گردد و از تمامی مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند مجهز به دوربین ال‌جی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH