موتو X در GFXBench دیده شد: نمایشگر ۵.۵ اینچی و اسنپدراگون ۸۲۰!

پس از معرفی موتو Z و موتو Z Force در ماه گذشته توسط موتورولا، شایعاتی مطرح شد که سری موتو X مرده و دیگر گوشی از این سری معرفی نمی‌شود. این کمپانی که فعلا در مالکیت لنوو قرار دارد، اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد و به زودی گوشی جدیدی از سری موتو X معرفی می‌شود.

حالا نیز مشخصات محصولی به شماره مدل XT1650 در GFXBench منتشر شده که به احتمال خیلی زیاد همان موتو X جدید است. بر اساس این اطلاعات، موتو X جدید مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. این گوشی از اسنپدراگون ۸۲۰ و Adreno 530 GPU قدرت می‌گیرد. برای ذخیره‌سازی اطلاعات می‌توانید از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنید و رم ۴ گیگابایتی به شما اجازه می‌دهد که حتی بازی‌های سنگین را با این گوشی، بازی کنید و لذت ببرید.

موتورولا در ساخت این گوشی به طرفداران عکاسی روی خوش نشان داده و سعی کرده که حتی‌المکان آنها را ناامید نکند. برای دوربین اصلی، در حقیقت دو دوربین اصلی، موتورولا دو نمونه ۱۶ و ۲۱ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این دو دوربین، قادر به فیلم‌برداری ۴K نیز هستند. برای گرفتن سلفی و چت می‌توانید از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کنید. اندروید ۶.۰.۱ مارشملو از بدو راه‌اندازی گوشی با شما همراه می‌شود.

آیا حس نمی‌کنید که این گوشی به گوشی دیگری شبیه است؟! درست حدس زدید! این گوشی دقیقا مشابه موتو Z است، فقط با یک تفاوت: دوربین دوگانه. اگر این اطلاعات درست باشد، موتو X اولین گوشی موتورولا است که با دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شود.

Moto-X-2016-Motorola-XT1650-GFXBench

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH