همکاری اچ‌تی‌سی و اچ‌پی برای تولید رایانه‌ با محوریت هدست Vive

به جرات می‌توان گفت هدست واقعیت مجازی Vive شرکت اچ‌تی‌سی یکی از بهترین نمونه‌های تولید شده تا به امروز است. اما این هدست هم مانند برخی نمونه‌های مشابه همچون Oculus Rift،‌ به یک کامپیوتر تقریبا قدرتمند محتاج است و این مورد ممکن است گیمرها را در انتخاب یک رایانه مناسب برای هدست خود دچار مشکل نماید. اما امروز خبر رسیده که کمپانی اچ‌تی‌سی با همکاری شرکت اچ‌پی قصد حل این مشکل را دارند.

بر اساس گزارشی که منتشر شده، اچ‌تی‌سی و اچ‌پی به زودی و با همکاری یکدیگر اقدام به تولید رایانه‌های متناسب با هدست Vive می‌کنند، به این معنی که اچ‌پی توانایی خود را به کار می‌گیرد تا رایانه‌هایی با مشخصات مورد نیاز برای عملکرد بی نقص هدست Vive را بسازد تا گیمرها بتوانند رایانه‌های قابل حملی داشته و تجربه بازی بدون محدودیت را داشته باشند.

البته هیچ یک از دو کمپانی به طور رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند، اما بعید به نظر نمی‌رسد که این همکاری اتفاق بیفتد. اوایل امسال شرکت MSI لپ‌تاپ‌هایی مناسب با هدست Vive و پی‌سی‌هایی برای Oculus Rift تولید کرده بود. حال ممکن است اچ‌پی هم دست به کار شده و رده جدیدی از محصولات خود را با محوریت واقعیت مجازی تولید کند.

Vive-Shadow_turntable

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH