۵ حقیقت جالب درباره G5 که ال‌جی سعی دارد آن‌ها را به رخ بکشد!

پرچم‌دار امسال ال‌جی‌ یا همان G5 تا به حال با استقبال زیادی مواجه نشده و زیر سایه رقیب هم‌وطن خود گلکسی S7 فروش کمی را تجربه کرده است، تا حدی که باعث شد ال‌جی دست به تغییرات عمده‌ای در بخش مدیریتی واحد موبایل خود بزند. با تمام این تفاسیر، ال‌جی باز هم در پرچم‌دار خود یک نوآوری عمده داشته که همان ماژولار بودن آن است. هر چند ال‌جی در توسعه این نوع اسمارت فون‌ها هنوز در اول راه قرار دارد و نمی‌توان این گوشی را کاملا ماژولار نامید ولی ۵ ویژگی در G5 قرار داده شده که ممکن است شما را متمایل به خرید پرچم‌دار امسال ال‌جی نماید.

اولین نکته‌ای که ال‌جی سعی دارد توجه خریداران را به آن جلب کند این است که پورت شارژر این گوشی دو وظیفه را انجام می‌دهد. این پورت علاوه بر شارژ خود گوشی و لوازم جانبی متصل به آن، می‌تواند یک باتری دیگر را هم برای G5 شارژ کند که به شما امکان استفاده طولانی‌تر از گوشی را می‌دهد.

دومین ویژگی مربوط به شارژر این گوشی است که می‌تواند در مدت ۱۰ دقیقه ۵۰ درصد از باتری را شارژ کند و پس از آن برای حفاظت از باتری سرعت شارژ گوشی کمی کندتر می‌شود.

نکته سوم ماژول‌‌های این گوشی است که ال‌جی آن‌ها را دوستان G5 خطاب می‌کند که عملکرد این گوشی را ارتقا می‌دهند. اولین ماژول این گوشی ماژول صدای Bang & Olufsen است که می‌توان به وسیله پورت USB نوع C به هر وسیله‌ای که از این پورت پشتیبانی می‌کنند متصل شود. بیشتر ماژول‌های این گوشی تا حدودی چنین قابلیتی را دارند. این قطعات می‌توانند به هر گوشی اندرویدی یا آیفون متصل شود ولی ماژول صدا را می‌توان برای رایانه‌ها هم استفاده کرد.

چهارمین ویژگی Auto Shot است که می‌تواند در یک ثانیه پس از تشخیص سوژه، عکس سلفی ثبت کند. حتی از این ویژگی می‌توان برای اجسام بی‌جان هم استفاده کرد.

و اما نکته آخر که این شرکت کره‌ای به آن اشاره کرده، LG Backup و انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم است. کسانی که از گوشی‌هایی به غیر از این مدل استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از NFC اپلیکیشن‌ها، داده‌ها، پیام‌های متنی و … را تبادل کنند که بسیار آسان‌تر از روش‌های معمول است. یکی از ویژگی‌هایی که در اندروید مارشملو معرفی شده، امکان انتقال فایل از دستگاه قدیمی شما و همگام سازی اطلاعات حساب گوگل شما به دستگاه جدید است، اما LG Backup این کار را با جزئیات و دقت بیشتری انجام می‌دهد.

10 در مورد “۵ حقیقت جالب درباره G5 که ال‌جی سعی دارد آن‌ها را به رخ بکشد!”

  1. گوشی فوق العاده ایه که متاسفانه ال جی با عجله روانه بازار کرد.اگر باطری قوی تری میزاشت بهتر بود و…

    1. خواننده اگه عاقل باشه کاملا درک میکنه که این گفته شما مصداق بی تجربگی و خامی هستش. ال جی جی ۵ امکاناتی داره که هیچ کدوم از گوشی های پرچمدار جدید ندارن. طراحی کشویی باتری و حافظه قابل ارتقا و همین طور ماژولار بودنش، جی ۵ رو به یکی از بهترین گوشی های تاریخ ال جی مبدل میکنه.

      1. مطمئن باش هرچقدر خام باشم از شما که به این چیزای ظاهری و بی کاربرد میگی دستاورد مهم پخته ترم!
        مطمئن باش از شما خیلی بیشتر پرچمدار گرفتم دستم

    1. ماژولار بودن جی ۵ حکم می کرد که طراحی اون مثل قابللیت هاش منحصر به فرد و متفاوت باشه. قرار نبود که جی ۵ نسخه پیشرفته جی ۴ باشه با کمی تغییر. یعنی دقیقا همون سیاستی که سامسونگ تو گلکسی هاش از صفر تا هزار داره دنبال میکنه و مدام یه طراحی را با کمی تغییر مجددا اعمال میکنه . شاید طراحیش به خاطر سلیقه ای بودن به ذائقه خیلی ها خوش نیاد اما در کل اونایی که از نزدیک جی ۵ رو دیدن و باهاش کار کردن حتما طرفدار پروپا قرص اون میشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH