سرمایه‌گذاری ۱.۷۵ میلیارد دلاری ال‌جی برای ساخت صفحه نمایش‌های OLED منعطف

در گذشته شایعاتی مبنی بر معرفی گوشی تاشو سامسونگ در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود و ما می‌دانیم که سامسونگ در حال کار بر روی این تکنولوژیست و شاید بالاخره در سال ۲۰۱۷ این مدل را به صورت تجاری معرفی و وارد بازار کند. حال شایعاتی مبنی بر انجام این کار توسط ال‌جی در اینترنت پخش شده است. با توجه به رقابت شدید در دنیای گوشی‌های هوشمند، توسعه و معرفی این سبک دستگاه‌ها توسط ال‌جی کار عجیبی نیست. بخش صفحه نمایش شرکت ال‌جی از سرمایه‌گذاری ۱.۷۵ میلیاردی خود در بخش تولید صفحه نمایش‌های OLED منطعف خبر می‌دهد، البته ما از موارد دقیق استفاده آن‌ها خبر نداریم ولی براساس شایعات بالا، انتظار داریم که ال‌جی نیز به دنبال معرفی دستگاهی تاشو باشد. دکتر Sang-Beom Han، رئیس بخش صفحه نمایش ال‌جی می‌گوید:

تغییر الگو به سمت OLED، نشان‌دهنده یک چالش و هم یک فرصت در صنعت صفحه نمایش است و ال‌جی با شناسایی این فرصت، سرمایه‌گذاری و به حداکثر رساندن بهره‌وری خود قصد رهبری این صنعت با رشد بالا را دارد.

ال‌جی تامین‌کننده صفحه نمایش دیگر شرکت‌ها مانند اپل نیز هست، در نتیجه امکان انجام این سرما‌یه‌گذاری با هدف سرعت بخشیدن به تولید خود و تامین نیاز آن‌ها وجود دارد، البته برای دیدن نتیجه این سرمایه‌گذاری باید صبر کنیم. محتمل‌ترین گزینه برای تولید با صفحه نمایش منعطف مربوط به سری ال‌جی G Flex است که در حال حاضر ال‌جی تولید آن را متوقف کرده است.

Lg G flex

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH