افزایش جهانی فروش گوشی‌های هوشمند

گزارش شرکت Canalys حکایت از افزایش فروش گوشی‌های هوشمند بعد از تجربه اولین رکود خود در نیمه اول سال دارد. در ادامه این گزارش به فروش ۳۳۰ میلیون دستگاه در سه‌ماهه دوم سال اشاره شده که این میزان برای اعلام افزایش فروش جهانی کفایت می‌کند البته دستاوردها متوسط بوده است. بر طبق گفته‌های Canalys فروش امسال در مقایسه با فروش ناامیدکننده سال قبل پیشرفت خوبی داشته، البته میزان فروش نسبت به ‌سه‌ماهه اول امسال تفاوت زیادی نداشته است.

سامسونگ در این بازه زمانی موفق به فروش ۸۰ میلیون گوشی‌ هوشمند شده که ناشی از موفقیت گلکسی S7 همراه با هدست واقعیت مجازی Gear VR است، در مقام دوم اپل با فروش ۴۰ میلیون آیفون قرار دارد که این دومین سه‌ماهه‌ای است که فروش آیفون کاهش داشته که البته مقادیری از پیش‌بینی‌ها بالاتر است. هواوی با فروش ۳۱ میلیون دستگاه در چین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا و افزایش رکورد خود، مقام سوم را کسب کرده است، با این حال حتی با وجود مثبت بودن فضا برای هواوی، امکان کاهش فروش آن وجود دارد. شرکت Canalys در گزارش خود می‌گوید:

با وجود این شروع قوی، هواوی نیاز به شکستن رکوردهای خود و بهبود بخشیدن جایگاهش در بازاز آمریکا دارد، تا میزان فروش خود را از ۱۴۰ میلیون دستگاه در سال افزایش دهد.

به نظر می‌رسد که رشد قابل توجهی برای صنعت گوشی‌های هوشمند جهان در آینده وجود نداشته باشد، که با این فرض باید این پیروزی کوچک را جشن بگیریم.

galaxy-s7-iphone-10-fixed

1 در مورد “افزایش جهانی فروش گوشی‌های هوشمند”

  1. یه چیزی ذهن منو به خودش درگیر کرده
    اونم اینه که الان چندین ساله که گوشی های هوشمند وارد مارکت شدن……
    همه دیگه تقریبا الان یه گوشی هوشمند دارن…..
    هر ساله بازم گوشی هوشمند جدید معرفی و به بازار میاد….
    همونایی که در حال حاضر گوشی دارن بازم گوشی میخرن….
    تکلیف گوشیای قدیمی چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    جالبه هر سال آمار فروش گوشی هوشمند بالاتر و بالاتر میره هر ساله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH