گلکسی نوت ۳ به همراه CPU و GPU هشت هسته‌ای!

SAMSUNG-GALAXY-NOTE-3

پس از آنکه گلکسی اس ۴ رسما وارد بازار شد و حال زمان زیادی هم تا ارایه نسل بعدی آن وجود دارد، شایعه سازان این بار به سراغ گلکسی نوت ۳ آمده‌اند و ادعا می‌کنند که سامسونگ می‌خواهد این فبلت را پرچمدار محصولات خویش سازد.

گفته می‌شود این گوشی نخستین مدلی خواهد بود که از نمایشگری OLED در آن بهره گرفته می‌شود. نمایشگری که یکی از قابلیت‌های مهم آن، انعطاف پذیری‌اش است. اندازه آن ۶ اینچی و با وضوح تصویر فول اچ‌دی خواهد بود که از آخرین نسخه اندروید نیز بر روی گوشی بهره گرفته شده و از یک دوربین با کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در جدیدترین اخبار پیرامونی این گوشی، به قدرت بالای سخت افزاری آن اشاره شده است. جایی که از چیپست هشت هسته‌ای Exynos 5 octacore، رم ۳ گیگابایتی و واحد گرافیکی Mali 450 (با هشت هسته اجرایی) استفاده گردیده تا نوت ۳ را تبدیل به یک غول در میان گوشی‌های هوشمند امروزی کند.

جزئیات درباره کیفیت ساخت به نقطه مشخصی نرسیده و به نظر می‌رسد سامسونگ بر روی قضیه انعطاف نمایشگر دچار تردید است و نمی‌داند که هنوز این مدل از نمایشگرها به مرحله لازم برای تولید انبوه رسیده‌اند یا خیر! اما می‌توان پیش‌بینی کرد در صورت استفاده از OLED، قابلیت خم شدن برای آن هنوز فعال نشده باشد.

سایز گوشی تا حد زیادی نزدیک به گلکسی مگا 5.8 است و ظاهر آن نیز به گلکسی اس ۴ شباهت خواهد داشت. البته هنوز این گمانه زنی‌ها در حد شایعه است ولی می‌توان انتظار یک محصول خاص را از سامسونگ انتظار کشید. در صورت دریافت شنیده‌های جدید، حتما شما را نیز در جریان خواهیم گذاشت.

1 در مورد “گلکسی نوت ۳ به همراه CPU و GPU هشت هسته‌ای!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH