معرفی دستگاه Glif: سه‌ پایه‌ای متفاوت برای گوشی هوشمند شما

پس از ۱۸ ماه معرفی در کیک‌استارتر سرانجام عرضه این محصول در دستور کار قرار گرفت. چراغ اولیه برای ساخت این گیره نگهدارنده با جمع‌آوری بودجه‌های مردمی روشن شد. سه‌ پایه این ابزار برای نگه‌داری گوشی‌های هوشمند با مدل‌های پیشین تفاوت زیادی دارد. Studio Neat زمان زیادی را برای تولید Glif جدید صرف کرده و به خاطر فناوری هوشمندانه و مهندسی‌‌شده‌ای که در آن به کار رفته‌، ارزش صبر کردن برای مشتریان خود را داشته‌ است.

طبق بررسی‌هایی که روی نمونه‌ اولیه این محصول انجام شده، مشخص شد که شرکت سازنده پیش از تولید Glif و سایر ابزارها، از نمونه‌های تولیدشده به وسیله پرینتر ۳ بعدی استفاده می‌کند که قاعدتا مثل مدل نهایی آن نخواهد بود. با وجود اینکه این محصول هنوز یک نمونه ۳ بعدی است، اما می‌توان گفت که Glif جدید کاملا کاربردی و سودمند است و نشان می‌دهد که شرکت تولیدکننده آن به طراحی و نوآوری برای ساخت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد.

۱

ظاهر ساده این ابزار شاید شما را فریب دهد، اما این موضوع هم جز زیبایی‌های آن محسوب می‌شود. این دستگاه به گیره فنری مجهز است که با بالشتک نرمی پوشیده شده‌ و این اطمینان را می‌دهد که از خراش و آسیب‌زدن به گوشی شما جلوگیری کند.

برای استفاده از این نگه‌دارنده، کافی است به راحتی فنر آن را بکشید تا بتوانید گوشی خود را به گیره آن متصل نمایید. پس از آن به وسیله اهرم تعبیه‌شده قادر هستید تا گوشی خود را در جای مناسب قرار دهید. این اهرم علاوه بر محکم نگه‌داشتن گوشی، کشش بیشتری را به گیره آن اضافه می‌کند تا استحکام بهتری را برای حفاظت از گوشی شما ایجاد کند.

۲با نصب و به کارگیری سه پایه این دستگاه، می‌توانید به شیوه‌های مختلفی از Glif استفاده کنید؛ این امکان وجود دارد که توسط آن تجهیزات اضافه‌ای را به گوشی خود وصل نمایید، مثلا بتوانید آن را به یک دستگاه ضبط ویدیویی حرفه‌ای تبدیل کرده، یا قادر باشید به راحتی آن را در هرجهتی که مایلید تنظیم کنید.

طراحی این ابزار را نمی‌توان بیش از حد ستایش کرد، به خصوص اگر که قبلا تجربه استفاده از گیره‌های موبابل را داشته‌ باشید. امروزه در بازار گیره‌های نگهدارنده زیادی را می‌توان پیدا کرد، اما هیچ‌یک به خوبی قادر به نگه‌داری گوشی شما نیستند. برخی از گیره‌های سفت هم وجود دارند که برای چفت شدن با گوشی شما و نصب آن در جای خاص پیچ‌های زیادی را برای تنظیم‌کردن شامل می‌شوند. Studio Neat توانسته همه جوانب را برای ساخت یک نگه‌‌دارنده گوشی در نظر بگیرد تا جز برترین ابزارها در این زمینه قرار گیرد.

۳پایه Glif گوشی را در جهت‌های مختلف به طور محکم نگه می‌دارد و این اطمینان را می‌دهد که حتی گوشی‌هایی با کیس بزرگ و سنگین را به خوبی حفظ کند. با داشتن قیمت ۲۵ دلاری، خرید این دستگاه برای کسانی که با گوشی‌هوشمندشان کارهای ویدیویی انجام می‌دهند به صرفه خواهد بود.

با توجه به طراحی هوشمندانه این محصول قادر است تا موبایل شما را در محدوده عرضی ۵۸ میلی‌متر تا ۹۹ میلی‌متر نگه داری کند، هرچند که این مقدار به ضخامت و شکل محافظ گوشی شما هم بستگی دارد.

Studio Neat برای بازاریابی بهتر این محصول یک دسته چوبی و مچ‌بند را هم در نظر گرفته‌ که حس بهتری را هنگام در دست گرفتن القا می‌کند و سهولت بیشتری را برای کار کردن با گوشی ایجاد می‌نماید.

۴فراهم بودن امکاناتی برای سوار کردن گوشی بر روی سه پایه کوتاه، قابلیت مفیدی را ایجاد می‌کند، مخصوصا برای فیلم‌‌بردارانی که به ثبات بیشتری برای فعالیت‌های خود احتیاج دارند. Glif را می‌توان یک رقیب قدرتمند برای ابزارهای اینچنینی به حساب آورد.

Studio Neat وعده آماده‌سازی نهایی این محصول را تا سال آینده داده‌ است که بدون شک برای فروش از طریق وب‌سایت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

1 در مورد “معرفی دستگاه Glif: سه‌ پایه‌ای متفاوت برای گوشی هوشمند شما”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH