چگونه وقتی که نمایشگر گوشی خاموش است پوکمون گو بازی کنیم؟

Pokèmon Go بازی جذابی برای تلفن های همراه هوشمند است که برای لذت بردن از آن باید به فضای باز بروید و از ماندن در خانه پرهیز کنید! این بازی علاوه بر اینکه همیشه در حالت آماده به کار قرار دارد، نیازمند اینترنت فعالی نیز است. وقتی که در بیرون از خانه قرار دارید، مجبورید از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید که این کار از عمر باتری گوشی شما کم می‌کند. به علاوه، روشن ماندن مداوم صفحه نمایشگر، به عمر باتری شما آسیب وارد می‌کند. پس یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف این بازی، کاهش شدید میزان شارژ تلفن همراه شماست. کاربران می‌توانند با دانلود نقشه آفلاین شهر، تا حدی در میزان شارژ خود صرفه جویی کنند اما به لطف نرم افزار Battery Extender Go، کاربران گوشی‌های اندرویدی حتی می‌توانند وقتی که صفحه گوشی خاموش هست هم به بازی ادامه دهند.

این نرم افزار از جمله اپ‌هایی است که با ظهور Pokèmon Go خودنمایی کرد. این برنامه کاربردی، برای بازی‌های موبایلی دیگری که نیازمند روشن بودن مدام صفحه نمایش هست نیز قابل استفاده بوده اما تنها روی گوشی‌های روت نشده قابل اجرا‌ست.

این نرم افزار نسخه پولی هم دارد اما همان نسخه رایگان و پایه آن، می‌تواند به تمام نیاز‌های شما پاسخ دهد.

برنامه را اجرا کنید و مشخص کنید که جزء کدام تیم هستید. بعد از این کار، نوار بالای صفحه گوشی را به پایین بکشید و ‘Tap here to save battery’ را لمس کنید. مشاهده خواهید‌ کرد که نمایشگر تلفن همراه شما در همان لحظه خاموش می‌شود.

Battery-Extender-GO-action Battery-Extender-GO-activate

هر زمانی که تلفن شما به حالت ویبره رفت، مثلا وقتی که یک پوکمان جدید در محل تخم ریزی می‌کند، دکمه‌هایی که از قبل برای روشن کردن صفحه انتخاب کرده بودید را فشار دهید تا صفحه نمایشگر روشن شود.

بعد از روشن شدن نمایشگر، Pokèmon Go به همان حالتی که رها شده‌بود ادامه پیدا خواهد‌کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH