با Calcbot مسنجر فیس‌بوک در زمان چت کردن محاسبات خود را انجام دهید

اعتیاد به بات‌های مسنجر فیس‌بوک تقریبا در تعداد زیادی از افراد به وجود آمده است. زمانی وجود داشت که به ندرت قادر بودید یک بات مفید و کاربردی در این مسنجر پیدا کنید و تعداد کمی از این بات‌ها می‌توانستند برای کاربران نقش مفیدی ایفا کنند. برای مثال، بات Jarvis یکی از نمونه‌هایی بود که نسبت به سایر ربات‌ها کارایی بیشتری داشت اما بعد از مدتی، این ربات به دست فراموشی سپرده‌ شد. ایده‌ای که در پس طراحی این بات‌ها وجود دارد این است که به کاربرانی که در حال چت کردن در مسنجر هستند این امکان را می‌دهد تا بدون خارج شدن از محیط نرم افزار، کارهای روزمره مورد نیاز خود را به انجام برسانند.

calcbot

Calcbot یکی از بات‌های مسنجر فیسبوک بوده که قادر است محاسبات معمول ریاضیات، تبادل واحدهای معمول و پول کشور‌های مختلف را به راحتی انجام دهد. خوبی این روش این است که برای انجام این کار‌ها هیچ نیازی به خارج شدن از فضای چت ندارید.

به سراغ Calcbot بروید و یک پیام به او ارسال کنید. بعد از این کار، توضیحات مختصری راجع به کار‌هایی که این بات انجام می‌دهد برای شما فرستاده می‌شود و با شیوه‌ کار این بات آشنا می‌شوید. برای تمرین توضیحات داده شده توسط بات به شما، به ربات مقداری بدهید که برای شما تبدیل کند.

تبادل پول و وسایر واحدها به غایت ساده است و به حتم می‌توانید چگونگی نوشتن دستور آن را حدس بزنید.

برای مثال می‌توانید واحدها را اینگونه به یکدیگر تبدیل کنید: ۵۸kg to lbs

برای انجام اعمال ریاضی باید مقدار را به دلار وارد کنید.

و مثلا اگر می‌خواهید مقدار به دست آمده را تقسیم بر ۳ کنید، دستور این است: Split 3

امیدواریم از کارایی های این ربات به خوبی بهره ببرید.

1 در مورد “با Calcbot مسنجر فیس‌بوک در زمان چت کردن محاسبات خود را انجام دهید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH