ماجراهای یک زندگی هوشمند!

 

gsmarena_001

با داغ شدن بازار اسمارت فون‌ها و ظهور ستاره‌های هوشمندی همچون: چهارمین پسر کهکشانی سامسونگ، فرزندان اکسپریایی نام، پسران خوش قد و بالای اچ‌تی‌سی و دختران تیز بین ال‌جی، حال نوبت به ظهور ستاره‌های هوشمند دیگری در بازار اسمارت فون‌ها رسیده است تا به مقابله با این ستاره‌های قدرتمند رفته و جلوی محبوبیت‌شان را سد نمایند!

یکی از این ستاره‌های نوظهور که البته از ما درخواست نموده که با نبردن نامی از وی اجازه دهیم همچنان در گمنامی باقی بماند تا با یک ظهور طوفان، تمام رقبای اندرویدی‌اش را به شک و تردید دچار نموده و در برابر ایشان سینه سپر نماید، پسری تازه متولد شده از پدر مهربانی به نام Oppo است که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده و قصد دارد نام FIND را (OPPO FIND) برای خودش به ثبت برساند (چقدر به حرفش توجه کردیم!)!
گرچه با توجه به اینکه هنوز به سن قانونی نرسیده، توانایی دسترسی به فضای مجازی را ندارد و نمی‌تواند همانند ما آدم بزرگ‌ها، به گشت و گذار در آن مشغول گردد. پس هنوز اطلاع ندارد که ما زیر قولمان زده و برخلاف وعده نامش را منتشر ساختیم و قصد داریم شاخصه‌های هیجان برانگیزش را برایتان بازگو نماییم!
این خوش قد و بال، قصد دارد با حضور در مراکز پرورش اندام یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ‌دی را برای خویش دست پا نماید و با قلب چهارهسته ای سری 800 کوالکام که توانسته به تازگی آن را به عنوان شاخصه‌ای از سوی مادر عزیزش سرکار خانم اسنپدراگون دریافت نماید، با این موتور توانمند، تپش قلب همسالان و بزرگترهای هوشمندش را به تپشی نامنظم و غیرقابل پیش بینی دچار نموده تا آن‌ها برای مدتی مجتمع مسکونی گوشه عزلت را به عنوان آدرس خانه‌شان انتخاب نمایند! این پسر تازه نفس که قصد دارد یک رم 2 گیگابایتی را در ذهن کنجکاو و آشفته‌اش جاسازی نماید، در ادامه صحبتهایش افزود که تصمیم دارد به زودی به خواستگاری یک لنز 13 مگاپیکسلی رفته و با وصلت با این لنز مونث، از تمام لحظات زندگی مشترکشان عکس برداری نماید!
همچنین در آخر یادآور شد که پدرش OPPO جان، قصد دارد یک خال 8 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین دوم بر روی سیمای بسیار جدی این پسرتازه نفس متصل گرداند تا جذبه این پسر خوش پوش اندرویدی چند برابر گردیده و انجام این وصلت خیر هرچه زودتر صورت پذیرد!

به نظر شما OPPO FIND می‌تواند کمپانی OPPO را به جایگاهی در خور شان خود برساند یا خیر؟!

4 در مورد “ماجراهای یک زندگی هوشمند!”

  1. با توجه به اینکه این سوال خودم هست و در سایت های متعددی هم از جمله همین سایت ای تی ران این سوال رو دیدم که اکسپریا تی ایکس بهتره یا ال جی فور ایکس ،
    پیمان جان ازت تقاضا میکنم یه بررسی مقایسه ای روی این دو مدل داشته باش . اگر هم به طعم اون بررسی (نبرد هسته ها ) باشه که دیگه خعلی آقایی به خدا .

    ممنونم ازت …

  2. ایمان عزیزی

    بیشتر شدن شرکت های آی تی رو دوست دارم. هم تنوع بیشتر میشه هم رقابت باعث پیشرفت! البته رقابت در حال حاضر بیشتر به دعوا منجر میشه!!

    1. محمد جهانی

      اپو قبلی، همانند یک توریست به کشورهای اروپایی سفر کرده بود اما تو ایران افتخار نداد بیاد!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH