موتو ایکس ۲۰۱۶ با پردازنده مدیاتک Helio P10 تاییدیه تولید را دریافت کرد

سال گذشته موتورولا دو گوشی هوشمند با برند موتو ایکس تولید کرد که موتو ایکس Style و موتو ایکس Play نام دارند که مدل Style (با نام Pure Edition در آمریکا شناخته می‌شود) پرچم‌دار و مدل Play میان‌رده سال گذشته بودند. اوایل امسال و با مشاهده نشانه‌هایی از وجود برند جدید موتو Z، شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن برند موتو ایکس توسط لنوو و موتورولا مطرح شد اما طبق اعلام رسمی موتورولا، این شرکت همچنان به تولید موتو ایکس‌های جدید ادامه می‌دهد و موتو ایکس و موتو Z هر یک هدف و بازاری جداگانه دارند.

همان‌طور که می‌دانیم موتو Z و موتو Z Force گوشی‌های ماژولار این شرکت هستند که با مدل‌های مشابه مانند پروژه آرا گوگل و ال‌جی G5 تفاوت دارند.

در تصویری که به تازگی منتشر شده، موتو ایکس ۲۰۱۶ گواهی‌نامه ساخت را از چین دریافت کرده و انتظار می‌رود در آیند نزدیک شاهد معرفی آن باشیم. در این تصویر اطلاعات زیادی از مشخصات موتو ایکس جدید منتشر نشده اما مشخص شده که در این گوشی از چیپ Helio P10 ساخت مدیاتک استفاده می‌شود و مجهز به فناوری شارژ سریع است. این پردازنده یک میان‌رده محسوب می‌شود و این طور که به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد برند موتو ایکس را به میان‌رده‌های خود تبدیل کند.

اطلاعات دیگری که در این فهرست منتشر شدند، پیش‌‌تر و در ماه ژوئن در GFXBench دیده شده بود. بر اساس اطلاعات GFXBench این گوشی مجهز به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن FHD، اندروید ۶.۰ مارشملو، دوربین اصلی ۱۶ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

این تمام اطلاعاتی بود که تا به حال از موتو ایکس ۲۰۱۶ داشتیم، تا به حال حرفی از این که موتورولا قصد دارد در طراحی این مدل تغییری ایجاد کند یا آن‌ را به سنسور اثر انگشت مجهز کند زده نشده و باید منتظر جزئیات بیشتری باشیم.

Moto-X-2016-China-certification_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH