عرضه رسمی کهکشانی سوم در ایران

در مراسمی که ۲۴ خرداد در هتل آزادی پارسیان برگزار شد، سامسونگ به طور رسمی از گوشی گلکسی اس ۳ رونمایی کرد.

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و مسئولین شرکت سامسونگ الکترونیکس همراه بود، علاقه‌مندان می‌توانستند با گوشی‌های گلکسی اس ۳ از نزدیک کار کرده و با مشخصات و توانایی‌های آن آشنا شوند.

پس از اینکه حاضرین با گوشی‌ها از نزدیک آشنا شدند، پارک مدیر عامل سامسونگ در ایران به بیان نکاتی درباره این گوشی پرداخت.

وی در ابتدا بیان کرد این مدل با الهام از طبیعت و انسان طراحی شده است و امروز ما اینجا هستیم تا عرضه این محصول حیرت‌آور را جشن بگیریم، دستگاهی که هیچ کس روزی فکر نمی‌کرد تولید بشود. وی در ادامه بیان کرد همان‌طور که می‌دانید بازار ایران یکی از اولین کشورهایی است که گلکسی اس ۳ در آن عرضه می‌شود و این نشان دهنده ارزشی است که سامسونگ برای کاربران ایرانی قائل می‌باشد. فناوری‌ها در سامسونگ رشد و موفقیت‌ها یکی از پس از دیگری برای ما بدست آمد و هم اینک نام گلکسی به عنوان یک برند برتر اسمارت فون مطرح شده است و این روند با معرفی محصول جدید ما یعنی گلکسی اس ۳ هیجان انگیزتر هم شده است. این دستگاه بیش از یک تلفن همراه است، می‌فهمد، می‌داند و می‌بیند که شما چه می‌خواهید! وی در پایان عنوان کرد: من به گلکسی اس ۳ اعتقاد دارم و می‌دانم بهترین تلفن هوشمند در کل دنیاست.

در ادامه جعفر حیدری، مدیر محصول موبایل سامسونگ در ایران از مشخصات و توانایی‌های این گوشی خارق‌العاده سامسونگ نکاتی را بیان کرد (بررسی کامل و تخصصی این تلفن همراه را به زودی در آی تی رسان خواهید خواند). وی علاوه بر ذکر دقیق تمامی توانایی‌های گوشی عنوان کرد که در قابلیتی چون S-Voice، این مدل قادر است تا ۴ کلمه فارسی را نیز تشخیص دهد.

از نکات جالب توجه این سمینار می‌توان به ابتکار سامسونگ در پذیرایی مهمانان با بستنی ویژه‌ای اشاره کرد که شکل و شمایل نسخه ۴ اندروید یعنی بستنی حصیری را داشت که به همان میزان جالب بودنش، خوشمزه نیز بود!

1 در مورد “عرضه رسمی کهکشانی سوم در ایران”

  1. سیاست سامسونگ خیلی عالی بوده و جز محدود شرکتهاییه که اینجور مراسم رسمی برای معرفی محصولشون به بازار میکنن. با تشکر از سایت عالی و توپ آی تی رسان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH