آیا سال ۲۰۱۷ عمر توییتر تمام می‌شود؟‍!

شاید شما هم در چند روز گذشته شایعه پایان کار توییتر در سال ۲۰۱۷ را شنیده باشید، این شایعه باعث شده تا بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی از همین الان به دنبال یک جانشین برای آن باشند، اما آیا این شایعه واقعا حقیقت می‌یابد؟!

خوش‌بختانه توییتر به طور رسمی این شایعه را رد کرده و آن را بی‌ اساس دانسته است. در مصاحبه‌ای که رویترز با یکی از کارمندان تویتتر انجام داده عنوان شد که چنین چیزی حقیقت ندارد.

مشخص نیست که این شایعه چرا و چگونه شروع شد، اما هشتگ SaveTwitter# تا به حال بیش از صد هزار بار منشن شده است. برخی معتقدند که شایعه پایان کار این شبکه اجتماعی در سال آینده میلادی در اصل توسط کاربری بر سر زبان‌ها افتاده که تنها قصد داشته از عملکرد ضعیف توییتر درباره تهدیدات آنلاین انتقاد کند. تهدیدات آنلاین، ترول‌ها و آزار و اذیت‌ها بخشی هستند که متاسفانه به وفور در شبکه‌های اجتماعی شاهد اتفاق افتادن آن‌ها هستیم، اما به هیچ وجه نمی‌توان کوتاهی شبکه‌های اجتماعی در جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی را کتمان کرد.

شبکه اجتماعی توییتر هم چندین بار در جلوگیری از این اتفاقات و یا برخورد با آن‌ها عملکرد خوبی نداشته و شکست خورده است، اما در چند ماه گذشته شبکه‌های اجتماعی عزم خود را برای تلاش مضاعف در تامین امنیت کاربران جزم کرده‌اند و در تلاش هستند تا حساب‌های خاطی و مجرمان اینترنتی را از شبکه‌های خود حذف کنند.

twitterlogo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH