خاستگاه پسر اکسپریایی به اسم ZR!

xperia-zr
پس از سقوط کهکشانی‌های سامسونگ برروی کره خاکی، همگان چشم به رقبای این کهکشانی‌ها دوخته بودند تا بتوانند همانند رقیبی قدرتمند و در خور شان،این کوره آفتابی را بار دیگر مغلوب توانمندی‌ها و شاخصه‌های ارزشمند خودشان سازند! گرچه نمی‌توان گفت پسر اکسپریایی این داستان به نام XPERIA ZR، قرار است این مهم را به انجام برساند و بر رویای شاهزادگان و نجیب زادگان آی‌فونی، پسران خوش قد و بال اچ‌تی‌سی، برادران اکسپریایی خودش و ال جی زاده‌های چشم تنگ، جامه عمل بپوشاند اما قصد دارد با این ظهور، بخش در خور توجهی از خریداران گوشی‌های هوشمند را به سمت خود جلب نماید! این تازه نفس به دلیل آنکه توانسته یک شناگر ماهر و برجسته باشد، می‌تواند تا 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری زیر آبی رفته و حیرت همه ی همسالان و بزرگتران هوشمندش را برانگیزد! سونی که نتوانست پسرش را در خفا نگه دارد با به اشتراک گذاری فیلمی از این تازه نفس، بسیاری از توانایی‌هایش را برایمان مشخص نمود تا متوجه گردیم که قرار است با چه پسر توانمندی سر و کله بزنیم!
این پسر که زیبایی را همانند برادران قبلی‌اش، از پدر و مادر ژاپنی خود به ارث برده، قرار است با ظاهر بسیار ورزشکارانه و جذابش، دلتان را پیش خود نگه داشته و شما را هوایی نماید! چراکه حتی اگر مجذوب ظاهرش نشوید، این پسر اکسپریایی و وارد در جذب مشتری، با مشخصات بسیار خوبش شما را مجذوب توانمندی‌اش خواهد نمود! این خوش خط و خال، از یک صفحه نمایش 4.55 اینچی با وضوح تصویر 1280×720 پیکسل بهره می‌برد و قرار است با چگالی تصویر 323PPI، خود را غرق در عظمت دیدگان شما نماید! گرچه سونی درباره صفحه نمایش این تازه نفس با ما یک راست نبوده چراکه در یک بخش از سایت رسمی سونی به 4.6 اینچی بودن صفحه نمایش با چگالی 319 پیکسل در اینچ اشاره شده است. گرچه دست سونی را در آزمایشگاه آی‌تی‌رسان رو خواهیم کرد و برخی خالی بندی‌های این کمپانی ژاپنی را به اثبات خواهیم رساند! اکسپریا ZR، با بهره گیری از یک لنز 13 مگاپیکسلی Exmor RS، به مسئولان آزمایشگاه آی‌تی‌رسان قول داده تا بتواند با حالت عکاسی پشت سرهم (Burst Mode) با 10 فریم بر ثانیه و با دقت 9 مگاپیکسلی خودش، حیرت مان را برانگیخته نماید!
گرچه همه ستاره‌های هوشمند، این مشخصه‌ها رادر خود جای داده بودند و پسر اکسپریایی داستان ما، آن مشخصه‌ها را به نوعی برروی خود کپی/پیست نموده بود. اما چرا گفتیم این شاهزاده رویایی، با بقیه متفاوت است؟!
استقامت این پسر اکسپریایی، جاذبه اصلی‌اش به شمار می‌رود و قصد دارد با وزن 140 گرمی نشان دهد که توانسته بازهم برخی از شاخصه‌های یک باربی خوب را برروی خودش پیاده سازی و ترسیم نماید! گرچه در ابتدا برایتان توضیح دادیم که می‌توانید با اکسپریا ZR، تا اعماق یک و نیم متری زیر آب رفته و به گشت و گذار در آنجا بپردازید اما مسئولان سونی خواستار نمایان ساختن مدارک این سوپر استار فوق العاده و رویایی بودند، گرچه هیچ دستمزدی برای انجام این کار به ما پرداخت نکردند! این پسر اکسپریایی با داشتن گواهینامه های IP55 و IP58 فوق العاده بودنش را بار دیگر به رخمان کشانده و قول داده که بتواند در برابر نفوذ گرد و خاک و ذرات آب به درون خودش جلوگیری به عمل آورد!
اکنون به نزدیکی‌های آخر مطلب رسیده‌ایم و قصد داریم درباره شاخصه‌های سخت افزاریش با شما صحبت نموده و سپس به این داستان بسیار طولانی که شاید در آینده به رمان تبدیلش نمودیم خاتمه دهیم (اسم رمانش باشه من و پسر فوق العاده سمج سونی به اسم XPERIA ZR)! این سامورایی هوشمند از یک قلب چهارهسته ای کوالکام اسنپدراگون S4 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته بهره برده است. همچنین رم 2 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی که اگر خرج عملش را بتوانید تامین نمایید، می‌توانید آن را به 32 گیگابایت ارتقا دهید، از دیگر شاخصه‌های اصلی این تازه نفس به شمار می‌روند! در آخر به شما یادآوری می‌نماییم که اگر برای خرید این گوشی مشتاق شده‌اید، دست نگه دارید چرا که سونی از شاهزاده اکسپریایی جدیدش، هیچ قیمتی را اعلام نکرده است! شانس پیروزی این تازه نفس در برابر رقبای اندرویدی دیگرش چه قدر خواهد بود؟! پاسخ این سوال را فقط زمان می‌دهد و بس!

نگاه دقیق‌تر به این گوشی را از اینجا و در بخش تازه‌ها بخوانید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH