گلکسی S4 مینی، با اندامی ترسناک!

media--image-12078-article-ajust_930

گویا کهکشان باران سیاره ما توسط سامسونگ تمامی ندارد! پس از بارش کهکشان‌های نسل چهارم، حال نوبت به بارش نسل کوچک‌تری از آن‌ها رسیده است که بتوانند همانند برادران قدرتمند خویش، بازار اسمارت فون‌هارا بار دیگر در شوک فرو برده و پسران سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی را به ترس و تشویش دچار نمایند! طراحی و تولید گلکسی اس 4 مینی را می‌توان یکی دیگر از فعالیت‌های مخفی کمپانی سامسونگ برشمرد که البته به علت علاقه بسیار این پسرهای هوشمند میان قیمت به عکس و دنیایی عکاسی، بارها در جلوی دوربین عکاسان مختلف نمایان شده و با پرتره‌های مختلفی از خود، چشم‌هایمان را با دیدن اندام پوست ماریشان آزار می‌دهند!
یکی از این پرتره‌های نه چندان دلچسب، نشان می‌دهد که فیبر کربن پشت این کهکشانی‌های مینی را به تصرف و اشغال خود درآورده و از این بابت نشان داده‌اند که تمایل بسیاری برای به اشتراک گرفتن برخی از شاخصه‌های همزاد گران قیمت‌ترشان دارند!
این پسران که اسم گلکسی 4 مینی را با خود یدک می‌کشند، قرار است با یک جهش 0.3 اینچی نسبت به برادران مینی 3 خود، با صفحه نمایش 4.3 اینچ روانه بازار گردند و نشان دهند که در طول یک سال، توانسته‌اند چه اندام ترسناکی را برای خود دست و پا کنند!
از دیگر شاخصه‌های این پسران مار مانند، می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی و دوربین هشت مگاپیکسلی اشاره نمود! به نظر شما آیا فروششان باب میل پدران کره‌ای خواهد بود یا اینکه سامسونگ باید از تولید یک نسخه ارزان قیمت‌تر از کهکشانی‌های بسیار داغش دست بکشد؟!

2 در مورد “گلکسی S4 مینی، با اندامی ترسناک!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH