با لوازم جانبی موتورولا خاص باشید!

این روزها با گسترش هرچه بیشتر گوشی‌های هوشمند و رسوخ این گجت‌های فناوری در زندگی روزمره افراد، نقش لوازم همراه با این وسایل نیز پررنگ‌تر از گذشته شده و حتی برخی استفاده از این کالاها را بر دستگاه اصلی ترجیح می‌دهند.

بی‌تردید استفاده از لوازم جانبی با کیفیت و اصل، یکی از دغدغه‌های مهم خریداران است و برای همین قصد داریم تا ۳ تا از برترین محصولات را به شما معرفی کنیم، دستگاه‌هایی که ساخته شرکت مشهور موتورولا بوده و به‌همین خاطر کوچک‌ترین تردیدی در کیفیت و کارایی آن‌ها وجود ندارد.

+Verve Ones

VerveOnes+

اگر از علاقه‌مندان به گوش دادن موسیقی هستید، بی‌تردید عاشق این کالای لوکس و فوق‌العاده موتورولا خواهید شد. Verve Ones+ یک هدست بلوتوث بی‌سیم است که علاوه بر کارایی فوق‌العاده، از طراحی خاصی نیز بهره می‌گیرد و شما را از شر سیم‌های اضافی خلاص می‌سازد!

در اینجا شما تنها دو هدفون بی‌سیم و سبک را در اختیار دارید که به‌راحتی درون گوش قرار گرفته و با صدایی شگفت انگیز و اچ‌دی، گوش‌هایتان را مسحور خودش می‌کند. Verve Ones+ دارای گواهینامه IP57 است و به‌همین خاطر در برابر آب، تعریق و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. ضمن آنکه پس از هر بار شارژ، شما می‌توانید ۳.۵ ساعت به صورت متوالی به موسیقی گوش فرا دهید و اگر این مقدار برایتان کافی نبود، هدفون‌ها را درون شارژر استوانه‌ای گذاشته و تا ۱۲ ساعت شارژ بمانید!

این محصول بی‌نظیر موتورولا توانایی اتصال به Siri و Google Now را هم داراست و از دو میکروفن برای صدایی شفاف و واضح در مکالمات شما بهره می‌گیرد.

Moto Hint

moto hint

آیا در طول روز دقایق زیادی را به مکالمه با گوشی خودتان می‌گذرانید و از به‌دست گرفتن اسمارت‌فون خسته شده‌اید؟ به طور حتم یکی از بهترین راه حل‌ها برای یک مکالمه راحت و بی‌دردسر، استفاده از هدست بلوتوث است؛ اما نه هر هدست بلوتوثی!

در واقع کیفیت دستگاهی که با آن مکالمه می‌کنید، میزان باتری که دارد و حتی شکل و طراحی‌اش می‌تواند در خرید شما نقش داشته باشد. اگر برای تمام این موارد وسواس دارید، پس در خرید یک موتو هینت تردید نکنید!

این گجت استثنایی، از طراحی فوق‌العاده‌ای بهره گرفته و به آسانی درون گوش شما قرار می‌گیرد. موتورولا درون باکس دستگاه از ۴ سایز مختلف روکش ژله‌ای استفاده کرده تا مطمئن شود همه افراد قادر به استفاده از موتو هینت هستند.

بهتر است فریب ظاهر کوچک این هدست بلوتوث را نخورید، زیرا کیفیت مکالمه با آن به‌واسطه فناوری کریستال تاک موتورولا در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و علاوه بر آنکه صدای طرف مقابل را به‌خوبی می‌شنوید، صدای شما نیز با وضوح بالا به وی می‌رسد.

در بخش باتری نیز موتورولا یک شاهکار را پیش روی شما قرار داده و توانایی مکالمه متوالی تا ۱۷ ساعت و فعال ماندن تا ۸ روز در حالت استندبای، موتو هینت را تبدیل به یک لوبیای سحرآمیز برای هر کاربری می‌کند.

بایستی بدانید که این گجت هوشمند، می‌تواند از طریق فرمان‌های صوتی شما نیز عمل کند، بدین طریق که یک تماس را قبول و یا رد نماید و حتی امکان تماس با هر فردی در دفترچه تلفن را از این طریق فراهم سازد.

Verve Rider

VerveRider+

بسیاری از افراد دوست ندارند تا برای گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه، یک هدفون را دائما درون گوش خود بگذارند و ترجیح می‌دهند در مواقع لزوم چنین کاری را به سرعت و از طریق یک اتصال سیمی صورت دهند، در واقع گجت‌های به اصطلاح دور گردنی علاوه بر آنکه حس اطمینان بیشتری از خارج نشدن هدفون از گوش را به آن‌ها می‌دهد، قابلیت‌هایی چون گم نشدن و دسترس پذیری مناسب‌تر را برای کاربرش فراهم می‌آورد.

بدین منظور موتورلا اقدام به تولید یک محصول عالی به نام Verve Rider کرده است، دستگاهی که به خوبی دور گردن شما قرار گرفته و با کیفیت بسیار بالای اچ‌دی هدفون‌ها، هم شما را از یک موسیقی عالی سیراب می‌کند و هم کیفیت مکالمه بالایی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که شما با این هدست بلوتوث قادر هستید تا ۱۲ ساعت موسیقی و ۱۵ ساعت مکالمه به صورت متوالی داشته باشید و با توجه به بُرد بسیار عالی، اگر تا ۵۰ متر هم از گوشی خودتان دور شوید، همچنان اتصال‌تان برقرار خواهد ماند.

به این نکته هم توجه داشته باشید که تمام این محصولات با گارانتی ۱۲ ماهه شرکت تجارت پاسارگاد (pbm)، نماینده اصلی و انحصاری لوازم جانبی موتورولا در ایران به فروش می‌رسد و هم اکنون می‌توانید به صورت آنلاین از دی‌جی‌کالا خریداری نمایید.

1 در مورد “با لوازم جانبی موتورولا خاص باشید!”

  1. موتورولا عالییییییییییه!! فقط قیمتهاش رو تو دیجی کالا نگاه کردم و گرون بود خیلی!! خدایا به ما پولی برسون که بتونیم از این اکسوری ها بخریم!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH