بررسی اپلیکیشن عضو در عضو تلگرام: افزایش کاربر تضمینی در تلگرام!

افزایش ممبر‌های یک کانال و به دنبال آن، افزایش بازدید از مطالب، همیشه دغدغه اصلی ادمین‌های کانال‌های تلگرام بوده است. برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارید که هزینه‌های زیادی را صرف کنید و در کانال‌هایی با تعداد ممبر بالا، تبلیغات انجام دهید که علاوه بر پولی که خرج می‌کنید، ممکن است نتیجه مطلوب و مورد نظرتان را بدست نیاورید.

نرم افزار عضو در عضو تلگرام، می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی و تنها با عضو شدن در کانال‌های دیگران، کاربران واقعی را به کانال خود اضافه کنید. گروه اندرومدا که تجربه خوبی در ارایه برنامه‌های افزایش فالوور و لایک در اینستاگرام دارد، این بار سعی کرده دست بر روی دیگر برنامه پرطرفدار در میان ایرانی‌ها یعنی پیام‌رسان تلگرام بگذارد و با ارایه برنامه عضو در عضو، نظر کاربران را جلب نماید. امروز در آی‌تی‌رسان، می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به این برنامه و امکانات مختلف آن بیاندازیم.

Screenshot_2016-08-21-16-45-10[1]

با نصب و ورود به اپلیکیشن، در ابتدا نیازمند این هستید که اطلاعات اکانت تلگرام خود را وارد نمایید تا بتوانید از آن طریق، از امکانات برنامه استفاده کنید. لازم به ذکر است که برنامه به اطلاعات شخصی درون اکانت شما دسترسی نخواهد داشت. با وارد کردن شماره و دریافت کد فعالسازی، وارد صفحه اصلی اپلیکیشن خواهید شد.

Screenshot_2016-08-21-16-21-50

نرم افزار از دو بخش “سکه بگیر” و ” عضو بگیر” تشکیل شده است. در بخش “سکه بگیر” لیست کانال‌هایی که می‌توانید با عضویت در آن‌ها، سکه دریافت کنید، نمایش داده می‌شود. عکس اصلی به همراه اسم کانال‌ها در کنار توضیح کوتاهی از آن‌‌ها، در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در صورت تمایل، عضو کانال شده و ۱ سکه جایزه بگیرید. با کلیک بر روی قسمت آبی رنگ، شما عضو کانال می‌شوید. اگر می‌خواهید پیشنهادهای بیشتری را مشاهده کنید، گزینه ضربدر را انتخاب نمایید. همچنین اگر کانالی با محتوای غیر اخلاقی در این لیست مشاهده شد، می‌توانید آن را به اطلاع مدیران برنامه برسانید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام به حذف آن کنند.

Screenshot_2016-08-21-13-02-39

در قسمت “عضو بگیر”، شما خواهید توانست با وارد کردن نام کانال خود، اقدام به جذب کاربر نمایید. در کادر بالا، نام کانال مورد نظر را نوشته و گزینه “انتخاب” را بزنید. پس از جستجو در پایگاه داده، اپلیکیشن اطلاعات کانال را به همراه تعداد کاربران به نمایش در می‌آورد. اگر می‌خواهید اقدام به افزایش کاربر نمایید، باید سکه‌هایتان را در این بخش خرج کنید. به عنوان مثال، به ازای هر ۲۵ کاربر، ملزم به پرداخت ۵۰ سکه هستید. هر چه تعداد ممبرها افزایش پیدا بکند، باید سکه بیشتری بپردازید.

Screenshot_2016-08-21-16-31-48

در کادر بالایی، می‌توانید مشخصات ذخایر سکه خود را مشاهده نمایید. در سمت راست صفحه، با لمس کردن عبارت “عضو به عضو” وارد منو دیگری از این برنامه می‌شوید. این منو، شامل خرید سکه، پشتیبانی، سوالات متداول و … است. اپلیکیشن عضو در عضو، با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای، این امکان را می‌دهد که بتوانید سکه بخرید. در بخش پشتیبانی، می‌توانید موضوعاتی که به برنامه مربوط است را جستجو کنید و پاسخ آن‌ها را دریافت نمایید. در صورتی که سوال شما در میان گزینه‌های به نمایش در آمده وجود نداشت، بهتر است نگاهی به سوالات متداول کاربران داشته باشید یا به سایت گروه اندرومدا رفته و سوال خود را مطرح سازید تا مدیران به شما پاسخ دهند.

Screenshot_2016-08-21-14-12-03

همچنین می‌توانید گزارش خریدها و فعالیت خودتان را در طول استفاده از برنامه، در قسمت “گزارش دریافت سکه لفت” مشاهده نمایید تا در صورت اشتباه در خرید انجام شده، بتوانید پیگیری‌های لازم را انجام دهید. همچنین تعداد سکه‌های اضافه و کم شده در تب‌های مختلف به نمایش در می‌آیند. باید اشاره کنیم که اگر از یک کانال جدا شوید، ۲ سکه جریمه خواهید شد.

Screenshot_2016-08-21-13-01-00

با نصب این اپلیکیشن، خواهید توانست بدون هزینه اضافه، تعداد کاربران کانال خود را در تلگرام افزایش دهید. شاید سادگی و عدم پیچیدگی فضای کاربری نرم افزار، یکی از نکاتی باشد که کار با این برنامه را راحت‌تر می‌سازد. اما همان‌طور که در خصوص سایر برنامه‌های ایرانی هم بیان کرده بودیم، تکراری بودن و عدم استفاده از ایده‌های خلاقانه، مشکلی است که عضو در عضو تلگرام هم به آن دچار است. به خصوص اگر تجربه کار با سایر اپلیکیشن‌های اندرومدا را داشته باشید، متوجه خواهید شد که قالب کلی عضو در عضو بسیار مشابه سری برنامه‌های افزایش لایک و فالوور اینستاگرام است. به هر حال امیدواریم که سازندگان برنامه، بتوانند از ایده‌های نوین و خلاقانه بهتری در ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی استفاده نمایند تا کاربران، رغبت بیشتری برای استفاده از آن‌ها داشته باشند.

سایت برنامه عضو در عضو تلگرام: http://ozvdarozv.ir
سایت گروه برنامه نویسی اندرومدا: http://andromedaa.ir

می‌توانید عضو در عضو تلگرام را از کافه بازار دانلود کنید.

bazar-logo-1

14 در مورد “بررسی اپلیکیشن عضو در عضو تلگرام: افزایش کاربر تضمینی در تلگرام!”

  1. سلام من برنامه عضو در عضو تلگرام رو نصب کردم میگه ورود از تلگرام به این نمیشه لطفا شکیبا باشید لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام من برنامه عضو در عضو تلگرام رو نصب کردم میگه ورود از تلگرام به این نمیشه لطفا شکیبا باشید

  3. سلام من چند تا اکانت داشتم ولی برنامه بلاکش کرده اگرم نخوام از کانالا لفت ندم خب پیام میاد که شما نمیتونید عضو بشید حتنا باید از کانالا لفت بدم تا دوباره جوین شروع شه لفتم که میدم بلاک میکنه چیکار کنم ؟

  4. درود به ادمین محترم سایت و دوستان عزیز.
    عرض کنم خدمتون که الان چند روزه برنامه عضو در عضو باز نمیشه و کار نمیکنه. ولی تله ممبرهای دیگه کار میکنه.مشکل چیه؟آیا از سِروره عضو در عضو،ارتباط کاربران را قطع کرده اند؟
    لطفا یکی بمن بگه.چون من برای کسانی که هیچ ممبری ندارند و تازه کانال زده‌اند، ممبر رایگان میدادم و یجوری خوشحالشون میکردم. اینم کانالم. @memberekanal

  5. سلام وقت بخیر
    من میخوام چند تا برنامه عضو در عضو با چند خط استفاده کنم ولی نمیدونم از کجا تهیه کنم بازم عضو در عضو فقط یکیشو دارم
    راهنمایی کنید ممنون.

  6. اکبر احمد پور

    دو سه بار اتفاق افتاده که سکه های زیادی گرفته ام و چند ساعت بعدش۳همه برنامهای صفر شدن ک به حالت اصلیشان برگشتن
    اگه کسی علتشو میدونه لطفا راهنماییم کنه
    تموم کارام مونده ک دیگه دارم از این برنامه عضو در عضو زده میشم
    @soheilahmadpur
    تلگرام

  7. در تبلیغاتشون مرتب اعلام کرده اند که رایگان رایگان ولی به شکل موزیانه ای در زمان دریافت برنامه میبینید که نوشته شده “با پرداخت درون برنامه ای” این کار درست نیست

    1. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ منظور اینکه که داخل برنامه شما میتونید پرداخت داشته باشید و سکه دریافت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH