احتمال معرفی ساعت هوشمند شیائومی در همین هفته

شایعات اینترنتی نزدیک به دو سال از معرفی ساعت هوشمند توسط شیائومی حکایت داشتند، اگرچه صحت هیچ‌کدام از آن‌ها تایید نشد. این بار شایعه جدیدی منتشر شده که احتمال درست بودن آن وجود دارد.

این شرکت چینی تا امروز چندین دستبند هوشمند معرفی و عرضه کرده و در دو سال اخیر نیز ۳ نمونه مختلف از دستبند Mi خود را ارایه کرده که یکی از آن‌ها مختص کودکان است. براساس این شایعه شیائومی در کنفرانس ۴ شهریور خود بالاخره از یک ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد و با معرفی آن یک محصول جدید به خط تولید خود اضافه می‌کند.

۱۴۷۱۷۵۷۲۹۱_xiaomismartwatch

هنوز اطلاعات زیادی از آن فاش نشده فقط به تفاوت نسبتا زیاد آن نسبت به ساعت هوشمند Apple Watch اشاره شده است. قیمت این ساعت هوشمند احتمالا ۹۹۹ یوان یا ۱۵۰ دلار خواهد بود، البته شخصی از “مدیریت تلفن همراه چین” گزارش کرده که قیمت آن منصفانه‌تر و گران‌تر خواهد بود. خریداران بین‌المللی باید توجه کنند که فروشندگان حداقل ۳۰ درصد سود خود و یا مالیات را به قیمت آن اضافه خواهند کرد.

با اتمام این هفته، صحت شایعه اخیر معلوم خواهد شد، در صورتی که این شایعه درست باشد باید منتظر واکنش بازار و رقیبان به معرفی ساعت هوشمند توسط شیائومی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH