معرفی نرم افزار Android Studio در کنفرانس I/O!

real time run time-580-75

دقایقی پیش کنفرانس I/O برگزار گردید و گوگل با سخنرانی خاص خود، توانست بار دیگر در کانون توجه برنامه نویسان سیستم عامل اندروید قرار گیرد! گوگل در ابتدا یاد آور شد: از این لحظه به بعد، کنفرانس I/O بخش اعظمی از توانش را به توسعه و توسعه دهندگان سیستم عامل اندروید اختصاص خواهد داد و سپس نرم افزار Android Studio را معرفی کرد! این نرم افزار که یک محصول تجاری برای کمپانی اعظم گوگل به حساب می‌آید، می‌تواند با محیط یکپارچه خود که برروی پلت فرم IntelliJ متمرکز گشته، محیطی را که شما برای تولید یک نرم‌افزار اندرویدی برنامه نویسی کرده‌اید به صورت لحظه‌ای برروی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش‌های متفاوت و در ابعاد متفاوت نشان دهد! برای مثال اگر سایز یک نوشته را در انبوه کدهایی که برنامه نویسی کرده‌اید تغییر دهید، در آن واحد برروی شبیه سازهای موجود، تغییرات حاصله نمایان خواهند شد!                                                                                                                                                                                                                                 همچنین گوگل یادآور شد: ما برای این نرم افزار ایده‌های بزرگی خواهیم داشت و قصد داریم خدمات و سرویس‌هایمان  را در این زمینه، به صورت یک سرویس جامع برروی نرم افزار Android Studio  پیاده سازی نماییم! همچنین گوگل، نرم افزار Android Studio را یک جهش بزرگ برای دنیای برنامه نویسی دانست!

3 در مورد “معرفی نرم افزار Android Studio در کنفرانس I/O!”

  1. سلام من چندتا ایده جالب توذهنمه برای کار…امابرای ساخت اپلیکیشن دراین مورداطلاعات کامل ندارم….لطفا راهنمایی کامل بکنید

    1. محمد جهانی

      بله قرار داره! اگرچه من که هرکار نکردم نتونستم رو ویندوز 8 تستش کنم چون نصب میشه اما بالا نمیاد! کلی اجداد پدری گوگل رو یاد کردم! انشاالله به زودی هم معرفیش میکنیم هم از خود سایت بهتون لینک میدیم چون چندجا آپلودش کردم اما انگار فقط برای چند روز سالمه سریع لینک از کار میفته!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH