مشخصات تبلت جدید لنوو فاش شد

قطعا لنوو از تبلت Yoga Tab 3 Plus با نمایشگر ۱۰ اینچی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد کرد و براساس مشخصات فنی فاش شده باید منتظر یک دستگاه قدرتمند اندرویدی باشیم. در حقیقت این مدل ویژگی‌های خاصی خواهد داشت که شما قادر به یافتن آن در دیگر دستگاه‌ها نخواهید بود. با تشکر از صفحه بزرگ آن، شما صاحب یکی از مهم‌ترین بخش‌های فراموش شده در دنیای اندروید یعنی باتری با ظرفیت بالا خواهید شد، باتری ۹۳۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده در این تبلت قادر به همراهی شما تا حداقل ۱۸ ساعت خواهد بود.

این مدل اولین تبلت تولیدی از سری Yoga مجهز به پورت USB Type-C محسوب می‌شود که مدت شارژ و انتقال اطلاعات سریعتری را نسبت به USB 2.0 یا USB 3.0 برای آن به همراه دارد. دو مدل Wi-Fi و LTE برای Yoga Tab 3 Plus در نظر گرفته شده که خریدار با توجه به نیاز خود قادر به انتخاب یکی از آن‌ها است. یکی از ویژگی‌هایی که به نظر وجودش ضروری نیست، روزلوشن QHD نمایشگر این تبلت است، برای دستگاه‌های ۱۰ اینچی رزولوشن فول‌اچ‌دی کفایت می‌کند و در حال حاضر مدل‌های فراوانی در بازار با صفحه نمایش ۱۰ اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی یافت می‌شود که کاربران تا به امروز اعتراضی نسبت به آن‌ها نداشته‌اند. احتمالا این افزایش رزولوشن، کاهش شارژدهی باتری و افزایش قیمت را منجر می‌شود.

وظیفه تامین قدرت این دستگاه بر عهده پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ خواهد بود و همچنین اندروید ۶.۰ به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. نمونه پایه ۳۹۹ دلار و مدل LTE، قیمتی معادل با ۴۴۹ دلار خواهد داشت، البته جزئیات دقیق نحوه قیمت‌گذاری این محصول هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH